Simyo Social Team
Bij Simyo kan je alles zelf online regelen. Zo houden we niet alleen onze tarieven laag, maar kunnen we je ook nog beter en sneller helpen als je een vraag hebt.
Zo staat het Simyo Social Team voor je klaar om al je vragen te beantwoorden via Facebook, WhatsApp of het Simyo forum.
Hoe werkt het?
Het Simyo Social Team bestaat uit een handjevol enthousiaste medewerkers die al je vragen beantwoorden
Wie zijn het?
Wil je weten met wie je contact hebt? Dit zijn de namen en gezichten bij de initialen die we achter elk bericht plaatsen.
-
Daisy (^DH)
-
Bas (^BZ)
-
Tessanne (^TB)
Het Simyo Social team is elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 20:00 uur, maar schrik niet als we ook daarbuiten reageren.
Begrippen en afkortingen
We gebruiken wel eens afkortingen en begrippen. Mocht je er niet bekend mee zijn, hieronder vind je de betekenis.
DM | Direct message |
Topic | Forumonderwerp |
Moderator | Simyo forummedewerker |