Goed om te weten
Hoe zit het met mijn garantie als mijn telefoon verloren of gestolen is?
Bij onze abonnementen met telefoon heb je twee jaar garantie bij juist gebruik. Dat betekent dat wij je telefoon repareren of vervangen als er iets mankeert aan de telefoon ondanks dat jij de telefoon juist hebt gebruikt. Diefstal en kwijtraken vallen niet onder deze regeling. Hier lees je meer over de garantie van je telefoon.
Wat als mijn telefoon kwijtraakt tijdens verzending?
Wij verzenden jouw telefoon met een koerier en niet met de post. Daarom kan je pakketje niet kwijtraken! Er is altijd toezicht op waar je pakketje precies is. Geen zorgen!
Betaal ik ook maandelijkse telefoonkosten nadat mijn telefoon verloren of gestolen is?
Ja, je blijft voor je telefoon betalen. Dat komt omdat je gespreid betaalt voor je telefoon. Je betaalt dus niet voor het gebruik van je telefoon, maar je betaalt je telefoon elke maand af. Je kan ervoor kiezen je telefoon in één keer af te betalen via Mijn Simyo. Daarna kan je weer een telefoon kiezen bij jouw abonnement!