Sim Only abonnement

Een Sim Only abonnement is vaak voordeliger dan bellen en internetten met een Prepaid simkaart. En wist je dat wij de overstap binnen één dag voor jou regelen? Jij neemt dan je eigen nummer, simkaart én overgebleven beltegoed mee, En dat zonder aansluitkosten!

Overstappen doe je zo:

Kies je bundels

Kies je bundels

Je logt in op Mijn Simyo en kies je Sim Only bundels. En vergeet niet: je bundels zijn maandelijks aanpasbaar!

Wij regelen alles

Een nachtje slapen

Wij zorgen ervoor dat je binnen één dag overstapt van Prepaid naar Sim Only. De volgende dag zijn jij, je telefoonnummer, je simkaart én je overgebleven beltegoed over.

Klaar!

Klaar!

Check Mijn Simyo en je ziet direct de Sim Only omgeving: je nieuwe bundels. Zo simpel kan het zijn!

Sim Only of Prepaid?

Wat past het beste bij je? Een Sim Only abonnement of een Prepaid simkaart? Wij helpen jou met het maken van de keuze. Bekijk ook onze tarieven.

Vanaf € 5,-
Sim Only

Sim Only

  • Lager tarief per belminuut en MB
  • Je bent altijd bereikbaar
  • Grotere bundels die voordelig zijn
  • Gemak met automatische betalingen
Prepaid

Prepaid

  • Hoger tarief per belminuut en MB
  • Eerst opwaarderen, dan bellen
  • Kleinere bundels
  • Geen kosten bij geen gebruik

Dit vinden onze bellers

3,6/5
3692 reviews
"overzichtelijk en eenvoudig aanvraagproces voor een sim only abonnementsaanvraag."
Alex
"duidelijk, simpel en goed"
Ton
"Reeds eerder Simyo provider gehad. Na 2 jaren geen Simyo gehad te hebben nu weer terug bij Simyo. Ook uit voorgaande ervaring is Simyo een goede provider. Simyo is tenslotte KPN. Top provider."
William

Veelgestelde vragen

Hoe werkt nummerbehoud als ik overstap van Prepaid naar Sim Only?

Heel eenvoudig! Je neemt je nummer namelijk altijd mee. Daar hoef je verder niets voor te doen. Je bent overgestapt binnen één dag en dat geldt ook voor jouw telefoonnummer.

Wat gebeurt er met mijn beltegoed als ik overstap van Prepaid naar Sim Only?

Jouw beltegoed neem je mee! Als je bijvoorbeeld nog € 10 beltegoed had, dan zorgen wij ervoor dat die € 10 van jouw eerstvolgende factuur af wordt gehaald. Dat is wel zo eerlijk!

Hoe werkt het aanpassen van mijn Sim Only bundels?

Jij zit bij ons niet aan je bundels vast. Daarom kan je ze maandelijks aanpassen, ook omlaag. Je doet dat door in te loggen op Mijn Simyo en dan naar de pagina te gaan waar jij je bundels kan veranderen. Je kiest je nieuwe bundels en vanaf de eerste van de volgende maand gebruik je ze.

Hoe betaal ik mijn Sim Only factuur?

Ook dit maken we zo makkelijk mogelijk voor je! Wij schrijven je factuur elke maand automatisch af. Dit gebeurt in de vierde week van de maand. Een week daarvoor krijg je al een e-mail waarin staat dat je factuur zichtbaar is op Mijn Simyo. Dan kan je er eerst nog een blik op werpen. Is de automatische incasso niet gelukt? Dan kan je betalen via Mijn Simyo,

Stap nu over naar Sim Only

Op het snelle netwerk van

.