Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen.

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms\'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De Doe Je Ding deals zijn geldig tot en met 31 augustus 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 31 augustus 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De Doe Je Ding deals zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

Zakelijk Sim Only van Simyo

Sim Only zakelijk gebruiken en de abonnementen van je collega’s of werknemers beheren? Dat kan bij Simyo. Lees hier hoe het zit met een zakelijk Sim Only abonnement, wat de mogelijkheden van eSIM zijn en ontdek hoe je dit afsluit.

Stel jouw Sim Only Zakelijk abonnement samen

Geen internet

200 min/sms

€ 5 per maand

3 GB

200 min/sms

€ 12 per maand

15 GB

Onbeperkt min/sms

€ 20 per maand

Zakelijk sim-only

Wat is een zakelijk Sim Only abonnement?

Een zakelijk Sim Only abonnement is een telefoonabonnement dat je vooral voor zakelijke doeleinden gebruikt. Bijvoorbeeld om bereikbaar te zijn voor collega’s of om te bellen met klanten. Je zorgt zelf voor een zakelijke telefoon en betaalt een vaste prijs voor je bundels. Je kunt kiezen bij Simyo kiezen uit een voordelig jaarabonnement, of een flexibel maandelijks opzegbaar abonnement.

Wil je Sim Only bij Simyo afsluiten, om zakelijk te gebruiken? Dat kan. Gewoon via onze bestelpagina. Hier kies je zelf welke bundels je zakelijk wilt en doorloop je eenvoudige bestelproces. Daarna sturen we de simkaart op. Zodra deze op je deurmat ligt is het een kwestie van activeren en in je telefoon stoppen om zakelijk te bellen, sms’en en internetten.

Wat is het verschil tussen ‘normale’ en zakelijke Sim Only?

In de basis is een zakelijk Sim Only abonnement van Simyo hetzelfde als een ‘gewoon’ Sim Only abonnement. Bij ons is er geen verschil tussen particuliere en zakelijke Sim Only abonnementen. Je kunt een abonnement afsluiten en die kun je zowel privé als zakelijk gebruiken. Voor zakelijk gebruik kun je aangeven dat je jouw bedrijfsnaam op de factuur wilt zien. Onze factuur is altijd duidelijk en je hebt de optie om een btw-factuur te ontvangen.

Meerdere abonnementen beheren met zakelijke Sim Only

Extra handig voor zakelijk gebruik is dat je met Sim Only van Simyo is dat je meerdere nummers kunt beheren in de Mijn Simyo app. Heb je voor jouw werknemers of collega’s zakelijke Sim Only afgesloten? Via de app check je dan het verbruik en de kosten. Zo heb je altijd makkelijk en snel overzicht over telefoonkosten.

Zakelijke Sim Only met eSIM

Simyo is een van de eerste providers die Sim Only voor eSIM aanbiedt. De eSIM is een ingebouwde, digitale simkaart, die je vindt in de nieuwste smartphones. Je hebt daarmee geen fysiek kaartje meer nodig om verbinding te maken met het mobiele netwerk. Op deze manier kun je meerdere aansluitingen tegelijk gebruiken op nieuwe iPhones. Zo heb je geen apart toestel meer nodig voor zakelijk en privé gebruik.

Sim Only voor zakelijk gebruik bestellen

  1. Sim Only abonnement uitzoeken

    Je kiest welke bundels je wilt gebruiken voor jouw zakelijke abonnement

  2. Gegevens invullen

    Hier kun je ervoor kiezen om jouw bedrijfsnaam op de factuur te zetten

  3. Sim Only zakelijk gebruiken

    Je activeert je simkaart en daarmee is jouw Sim Only abonnement klaar voor zakelijk gebruik

Sim Only Zakelijk afsluiten

Voordelen

Voordelen van Sim Only Zakelijk

Unlimited

Altijd een abonnement dat bij je past

  • Je kunt elke maand gratis je bundels aanpassen
  • Beheer je abonnement via Mijn Simyo en de Mijn Simyo app
  • Koop zelf MB’s en minuten bij
Duimpje

4G via het beste netwerk

  • Verkozen tot klantvriendelijkste provider van Nederland
  • Gebruik het betrouwbare netwerk van KPN
  • Laagste storingspercentage volgens de Consumentenbond
Mobiel Select

Handige extra’s

  • Onbeperkt Bellen-bundel
  • Geen roamingkosten in de hele EU
  • Bedrijfsnaam op factuur
Veelgestelde vragen over Sim Only Zakelijk

Veelgestelde vragen over Sim Only Zakelijk

Kan ik meerdere abonnementen tegelijk beheren?

Ja, via de Mijn Simyo app. Op deze manier kun je voor je werknemers voor meerdere zakelijke abonnementen gebruiken. In de app of op mijn.simyo.nl hou je het verbruik in de gaten en kun je voor elke aansluiting bundels wijzigen indien nodig. Let wel: op dit moment is het niet mogelijk om meerdere nummers samen op een factuur te zetten. Ieder abonnement krijgt zijn eigen telefoonrekening.

Kan ik een zakelijk Sim Only abonnement voor mijn werknemers afsluiten?

Ja, dit doe je gewoon via onze Sim Only bestelpagina. Je kunt het abonnement op hun naam zetten, maar ook op die van jezelf. Op die manier hebben jouw werknemers een zakelijk abonnement bij Simyo. Goed om te weten: de persoon op wiens naam het abonnement staat, is aansprakelijk voor het contract. Tip: sluit meerdere abonnementen af via de Simyo Vriendendeal link. Zo krijg je op de abonnementen die je afsluit extra korting.

Werkt mijn zakelijke Sim Only ook in het buitenland?

Ja, de bundels van Sim Only van Simyo zijn in de hele EU te gebruiken. Handig als je vaak voor werk naar het buitenland moet. Je hoeft je dan geen zorgen te maken om roamingkosten, want die zijn in de EU afgeschaft.

Kan ik MB’s en minuten bijkopen voor zakelijke Sim Only abonnementen?

Ja, met Sim Only van Simyo is het altijd mogelijk om minuten en MB’s bij te kopen. Wel zo fijn als een bundel op is. Zo maak je geen buitenbundelkosten en blijf je voor een vast tarief bellen en sms’en.

 
Afscheid nemen van Sam?

Als je het live chatvenster opent, sluit je gesprek met Sam.