Al 35 keer uitgroepen tot beste mobiele provider door de Consumentenbond. Zo weet je zeker dat je goed zit.
Hoi! Wij zijn Simyo
Daarom kies je voor Simyo
Bij Simyo krijg je wat je verwacht: kwaliteit, vriendelijk, en geen poespas. Heb je hulp nodig? We zoeken samen naar de oplossing. Verbinden doe je met ons netwerk én met elkaar!
Beste mobiele provider
Het betrouwbare 5G-netwerk van KPN
Altijd bereikbaar, waar je ook bent. Bij Simyo maak je gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN.
Bekroond om klantvriendelijkheid
Onze klantenservice zet nét dat stapje extra. Simyo behoort niet voor niets tot de meest klantvriendelijke telecombedrijven van Nederland.
Al 35 keer de beste
mobiele provider volgens
de Consumentenbond!
Even voorstellen


Sven
Bij Simyo bestaan er geen domme vragen. Mensen helpen elkaar, je wordt gewaardeerd en je draagt écht iets bij. Dat is voor mij de ultieme werksfeer

Tessanne
Overhandigde ooit persoonlijk een simkaart aan een klant, die hem anders niet op tijd zou ontvangen voor de vakantie.

Joyce
Met vriendinnen naar een festival of met haar gezin van de piste af: Joyce voelt zich het meest alive wanneer ze tijd doorbrengt met haar geliefden.

Hoa
Hoa beschikt over een uniek talentenpakket: een liefde voor cijfers én creatief. Als de zon ondergaat, ruilt hij zijn financebril in voor een draaitafel.

Robin
Verliezen is geen optie voor Robin! De tafeltennistafel – waar hij dagelijks zijn collega’s uitdaagt voor een duel – is zijn domein.

Lukas
Een zorgzame en behulpzame aard. Zo ging hij ooit bij een wat oudere klant langs om haar telefoon aan te sluiten.

Mark
Er moet gelachen worden in het leven. Of dat nou met collega’s, vrienden of 40.000 vreemden tijdens een Bruce Springsteen concert gebeurt, dat maakt niet uit.

Asma
Creatief, ambitieus en een georganiseerde chaoot. Dé ingrediënten die je binnen het brandteam van Simyo nodig hebt.

Miranda
Het zonnetje in huis en altijd in voor een uitdaging. Verkleedfeestje? Miranda gaat er altijd met de 1e prijs vandoor.

Els
Klanten helpen, feestjes organiseren, Simyo content creëren én soms ook de stem van Simyo: Els is letterlijk op elke afdeling binnen Simyo te vinden.

Bart
Maakt Simyo elke dag een beetje beter. Zijn hart klopt voor Simyo, maar ook voor zijn collega’s. Kijkt met een open blik naar de wereld en staat altijd open voor een goed gesprek.Word een Simyaan!
We zijn altijd op zoek naar versterking voor onze klantenservice. Interesse?Een prijzenkast vol
Simyo bewijst dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn. We worden keer op keer uitgeroepen tot beste mobiele provider door de Consumentenbond. Benieuwd naar onze prijzen? Bekijk ze hieronder en ontdek het zelf!
Beste mobiele provider
Consumentenbond

Beste Service
Opiness

Klantvriendelijkste telecombedrijf
SAMR

Telecomwebsite van het jaar
Metrixlab

Beste Prepaid provider
Prepaidsimkaart.net
We helpen je graag
Loop je ergens tegenaan tijdens het bestellen? Of heb je een andere vraag? Onze deur staat altijd voor je open.
Spoedgeval? Dan kun je ons op werkdagen van 09:00 tot 17:30 bereiken.
TelefoonnummersStel je vraag via WhatsApp
Stel je vraag op ons forum
Bekijk onze servicepagina’s
Postadres
Simyo klantenservice
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
klantenservice@simyo.nl bel +31 20 2003007
Zakelijke gegevens
Simyo valt onder KPN B.V., ingeschreven in het Handelsregister onder nummer: 27124701.
BTW-nummer: NL0092.92056.B.01
ACM registratienummers: 940216 en 940264
Bankrelatie: ING
Rekeningnummer: NL83INGB0007811682
Omschrijving: inzake Simyo ovv mobiele nummer + factuurnummer
Adres KPN B.V.
Teleportboulevard 121
1043 EJ Amsterdam
Gegevens toezichthouders
Niet tevreden? Laat het ons weten!
Via elk contactkanaal kan je contact opnemen met ons om een klacht in te dienen. Wij zoeken dan samen met jou naar een oplossing.
Lukt dit naar jouw idee toch niet? Dan kun je met de klacht terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.
Let wel: voordat je naar de Geschillencommissie gaat, moet je de klacht eerst bij ons ingediend hebben.
Voor meer informatie kijk je hier: de Geschillencommissie en ODR .