Even voorstellen

Hoi! Wij zijn Simyo

We doen er echt álles aan om onze klanten blij te maken. Al meer dan 10 jaar lang, elke dag weer. Want van iemand blij maken, is nog nooit iemand ongelukkig geworden. Sterker nog, het maakt ons werk juist zo leuk! Maak hieronder kennis met onze blijmakers.

Wat zijn we trots

Een prijzenkast vol

Elke dag mensen blij maken is niet zonder gevolgen. We worden regelmatig uitgeroepen tot meest klantvriendelijke of beste telecomprovider van Nederland.

Beste mobiele provider

Consumentenbond

25x

Beste Service

Opiness

3x

Klantvriendelijkste
telecombedrijf

SAMR

5x

Telecomwebsite van het jaar

Metrixlab

3x

Beste Prepaid provider

Prepaidsimkaart.net

8x

Vele wegen leiden naar Simyo

Zo kan je ons bereiken

Vestigingsadres Simyo

Teleportboulevard 121
1043 EJ Amsterdam

Bekijk op Google Maps

Postadres

Simyo klantenservice
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
klantenservice@simyo.nl
bel +31 20 2003007

Zakelijke gegevens

Simyo valt onder KPN B.V., ingeschreven in het Handelsregister onder nummer: 27124701.
BTW-nummer: NL0092.92056.B.01
ACM registratienummers: 940216 en 940264
Bankrelatie: ING

Rekeningnummer: NL83INGB0007811682
Omschrijving: inzake Simyo ovv mobiele nummer + factuurnummer

Adres KPN B.V.

Wilhelminakade 123
3072 AP Rotterdam

Gegevens toezichthouders

Wil je een klacht indienen? Dat kan!

Via elk contactkanaal kan je contact opnemen met ons om een klacht in te dienen. Wij zoeken dan samen met jou naar een oplossing. Lukt dit naar jouw idee toch niet? Dan kun je met de klacht terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten. Let wel: voordat je naar de Geschillencommissie gaat, moet je de klacht eerst bij ons ingediend hebben. Voor meer informatie kijk je hier: de Geschillencommissie en ODR.

Simyo gebouw

.