Wat is het verschil tussen Sim Only en Prepaid?

Voordat je een keuze maakt is het handig om te weten wat het verschil is tussen Prepaid en Sim Only. Hier lees je daar alles over!

Jouw contract bij Simyo
Wat is Sim Only

Wat is Sim Only?

Een Sim Only is een mobiel abonnement. Je kiest uit welke belbundel het beste bij je past én of je er een internetbundel bij wil. Dan krijg je van ons een simkaart die je in je eigen telefoon stopt. Elke eerste van de maand zijn je bundels weer helemaal aangevuld. Je betaalt dus iedere maand de vaste prijs van je gekozen bundels.


Het handige aan een Sim Only bij Simyo is dat je elke maand je bundels kan aanpassen: naar boven óf naar beneden.

Lees meer
Voordeel van Sim Only
  • Voordelige bel- en internetbundels
  • Je kan je bundels elke maand aanpassen
  • Ruime keuze uit bundels
Wat is Prepaid

Wat is Prepaid?

Met een Prepaid nummer koop je vooraf beltegoed. De simkaart krijg je van ons en die stop je dan in je telefoon. Bij Simyo zijn de tarieven ook altijd laag. Zo weet je dus precies hoeveel je kwijt bent! Als je beltegoed op is, kan je dat op Mijn Simyo of via onze app weer opwaarderen.


Je kan je Prepaid naar jouw smaak inrichten. Zo kan je een internetbundel toevoegen of automatisch opwaarderen aanzetten.

Lees meer
Voordeel van Prepaid
  • Weet wat je uitgeeft
  • Geen onverwachte kosten
  • Keuze uit internetbundels

Betrouwbaar en supersnel 4G netwerk van

Bij Simyo maak je gebruik van het netwerk van KPN. Dit geldt voor zowel Sim Only als Prepaid. Zo weet je dat je bereikbaar blijft!

Alles naast elkaar op een rijtje

Nog even alles op een rijtje. Sim Only is de slimme keuze als je regelmatig gebruikmaakt van je mobiele telefoon. Merk je dat je eigenlijk minimaal bezig bent met je mobiel, maar wil je wel bereikbaar zijn? Dan is Prepaid een uitstekende keuze voor jou.

Sim Only

Sim Only

  • Lager tarief per belminuut en MB
  • Achteraf betalen
  • Geschikt voor veel gebruik
  • Maandelijkse kosten
Prepaid

Prepaid

  • Hoger tarief per belminuut en MB
  • Vooraf betalen
  • Geschikt voor weinig gebruik
  • Geen kosten bij geen gebruik

Dit vinden onze bellers

3,9/5
1463 reviews
"Altijd behulpzaam en vriendelijk als je ze belt, en geven ook een duidelijk antwoord, dus je word altijd goed geholpen."
Wilma van Impelen
"Betrouwbare partner, gebruiksvriendelijke website."
Jacquess Verde
"Over van Vodafone naar Simyo redenen geregeld storingen zo ook op 12-10-2021 bij Vodafone bij raadplegen internet, aanbeveling om over te gaan naar 2G. We hebben nu gekozen voor verschillende provider…"
Leon Heidenrath

Veelgestelde vragen Prepaid

Wat zijn de tarieven?

Hoelang is het beltegoed geldig?

Kan ik Prepaid gebruiken in het buitenland?

Kan ik eSIM gebruiken met Simyo Prepaid?

Ja, alle Simyo klanten kunnen voor eSIM. Ook met een Prepaid simkaart! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

Waar kan ik mijn beltegoed zien?

Je kunt je beltegoed bij Simyo 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. De Mijn Simyo app kun je downloaden vanuit de App Store of de Google Play Store.

Veelgestelde vragen Sim Only

Wat zijn de Sim Only tarieven?

Kan ik mijn Sim Only gebruiken in het buitenland?

Hoe wijzig ik mijn bundels?

Wanneer wordt mijn factuur geïncasseerd?

Hoe zit het met mijn dekking?

.

 
Afscheid nemen van Sam?

Als je het live chatvenster opent, sluit je gesprek met Sam.