Klacht

Niet tevreden over onze service of wil je een klacht indienen? Vervelend! Bekijk hier hoe je contact met de Simyo Klantenservice kunt opnemen.

Jouw Simyo simkaart

Ik heb een klacht

Wij werken continu aan de verbetering van onze producten en dienstverlening. Helaas kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar tevredenheid werkt of verlopen is.

In dat geval kun je een klacht indienen via een contactkanaal naar jouw keuze. We zullen er dan alles aan doen om samen tot een oplossing te komen.

Kom je er niet uit met Simyo?

Kom je er naar jouw idee toch niet uit met ons? Dan kun je met de klacht terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.

Voordat je naar de Geschillencommissie gaat, moet je de klacht wel eerst bij ons ingediend hebben. Alleen dan neemt de Geschillencommissie je klacht in behandeling. Voor meer informatie kijk je hier: de Geschillencommissie en ODR.

.