Let op! Geld lenen kost geld

Telefoon met abonnement bij Simyo

  • Betaalbare telefoons mét abonnement
  • Betrouwbaar netwerk van
  • 8,9 van de Consumentenbond

Hoe werkt het?

1. Kies je telefoon en bundels

Zo stel jij je abonnement met telefoon samen. En je bepaalt zelf hoe je betaalt voor de telefoon: in één keer of gespreid.

2. Je hebt een contract van 24 maanden

Zo weet je waar je aan toe bent. Heb je ervoor gekozen je telefoon gespreid te betalen? Dan zie je elke maand telefoonkosten op je factuur.

3. Alleen bundels na 24 maanden

Betaalde je je telefoon gespreid? Dan is alles na 24 maanden afbetaald. Je betaalt nu alleen elke maand je bundelkosten.

Telefoons met een mooi prijskaartje

Wij hebben zorgvuldig uitgekozen welke telefoons we je aanbieden. Het gaat ons om de perfecte balans tussen prijs en kwaliteit. Onze telefoons zijn dus telefoons waar je op kunt vertrouwen, van merken die je al kent. En dat tegen een mooie prijs!

Betaalbare telefoon met abonnement

Bij Simyo heb je alles op één plek. Kies uit betaalbare telefoons van merken die je kent en vertrouwt. Combineer dat met een Simyo simkaart en je hebt een pakket waar je blij van wordt. Of wil je liever alleen een Sim Only? De keuze is aan jou!

Betaalbare telefoon met abonnement

Waarom Simyo? Daarom:

Jij zit aan de knoppen

Je hebt inzicht in je verbruik, je hebt de leiding over je instellingen, én je kan altijd je bundels aanpassen.

Betrouwbaar KPN netwerk

Bij Simyo maak je gebruik van het netwerk van KPN. Zo weet je zeker dat je uitstekend bereikbaar bent!

VriendenDeal

Ken je iemand die óók een Simyo beller is? Krijg dan beiden een eenmalige korting.

eSIM

Als je telefoon eSIM ondersteunt, heb je geen plastic simkaart meer nodig. Je kan dus meteen aan de slag!

Regel alles via de Mijn Simyo App

De Mijn Simyo app is je persoonlijke assistent voor je Sim Only abonnement of Prepaid tegoed. Met deze overzichtelijke app zie je in één oogopslag hoeveel belminuten en MB’s je nog over hebt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan én houd je controle over je kosten!

Veelgestelde vragen over telefoons met abonnement

Hoe beheer ik mijn abonnement bij Simyo?

Dat is heel eenvoudig! Via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app beheer je je abonnement. Je logt in en hebt direct zicht op je verbruik, je facturen en instellingen. Je kan via Mijn Simyo ook je abonnement aanpassen. Zo kan je er op elk moment voor kiezen je bundels te wijzigen. Die wijziging gaat dan in per de eerste van de volgende maand.

Heb je meerdere Simyo nummers? Die beheer je allemaal in de Mijn Simyo app. Op deze pagina lees je precies hoe werkt.

Bestaan er Simyo voordeelbundels?

Wij vinden het belangrijk dat jij altijd de voordeligste bundels kunt kiezen. De prijzen die je bij de bundels ziet staan zijn dus de voordeligste prijzen. Zodra we een aanbieding hebben, plaatsen we dat op onze website. Op die manier blijf je op de hoogte!

Is er op dit moment aanbieding bij een telefoon met abonnement bij Simyo?

We hebben onze mobiele telefoons zorgvuldig uitgekozen om ervoor te zorgen dat je een redelijke prijs betaalt voor goede kwaliteit. Op dit moment loopt er geen aanvullende actie op onze telefoons met abonnement.

Kan ik een telefoon met abonnement nemen met nummerbehoud?

Ja, dat kan! Nummerbehoud is helemaal gratis en wordt door ons geregeld voor je. Zo zeggen wij je abonnement of Prepaid bij je vorige provider op. Ook zorgen we ervoor dat je vorige abonnement stopt zodra je abonnement bij ons ingaat. Op die manier heb je geen extra kosten. Heb je nog een contract bij je oude provider? Dan kan het zo zijn dat je kosten betaalt voor de resterende maanden van je contract. Dat kun je het beste controleren bij je vorige provider.

Contractduur & annuleringstermijn

2 jaar:
Je abonnement loopt minimaal 24 maanden nadat je simkaart is geactiveerd. Daarna wordt je abonnement vanzelf omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Vervolgens is je abonnement maandelijks opzegbaar.

Tussentijds opzeggen:
Als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, bijvoorbeeld na 15 maanden, dan berekenen wij een afkoopsom. Daarmee betaal je de resterende maanden af.

Annuleren:
Je mag na ontvangst van je telefoon en simkaart nog 14 dagen je bestelling annuleren. Bij annulering worden de volgende kosten in rekening gebracht, indien van toepassing:

  • de aansluitkosten
  • de abonnementskosten voor de periode dat het abonnement gebruikt is
  • de gebruikskosten

Overige kosten worden terugbetaald.

Hier kan je de bestelling annuleren.

Dekking

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

.