Afzender
Alle e-mails van Simyo zijn afkomstig van mailadressen eindigend op @e.simyo.nl of @simyo.nl. Eindigt het mailadres van de e-mail anders? Dan mag je deze direct verwijderen!
Phishing e-mails, oftewel spammail, is een groot probleem van deze tijd. We moedigen je daarom ook aan met een kritische blik te kijken waar e-mails vandaan komen. Hoe weet je nou wanneer het écht een e-mail van Simyo is? Op deze pagina lees je hoe en op welke manier we jou benaderen.
Aan deze punten kun je een e-mail van Simyo herkennen.
Alle e-mails van Simyo zijn afkomstig van mailadressen eindigend op @e.simyo.nl of @simyo.nl. Eindigt het mailadres van de e-mail anders? Dan mag je deze direct verwijderen!
We vragen nooit proactief om inloggegevens, bankrekeningnummers of andere persoonlijke gegevens. Neem je zelf contact met ons op om iets te wijzigen? Dan kunnen we naar aanleiding van je verzoek wél om aanvullende persoonsgegevens vragen.
In sommige gevallen sturen we een betaallink mee in de e-mail. Lees hieronder in welke situaties wij dat doen:
Naast de informatieberichten over de diensten van Simyo, kun je ook nog andere sms'jes van ons ontvangen. Lees hieronder welke sms'jes je kunt ontvangen vanuit Simyo.
We sturen klanten geregeld een verzoek via sms om mee te doen aan een online onderzoek. De link in die sms eindigt altijd op mwm2.nl.
Heb je een bestelling met nummerbehoud gedaan? Dan ontvang je een verificatiecode per sms van ons. Je ontvangt dit sms-bericht altijd van +31 9700 8101 028.
Op deze pagina lees je hoe je phishing, spoofing en smishing kunt herkennen en voorkomen.