Wat heb ik nodig?
Om succesvol nummerbehoud aan te vragen heb je alleen je telefoonnummer en een werkende simkaart van je huidige provider nodig. Wil je een zakelijk nummer meenemen? Dan vragen we ook om je klantnummer.
Hoe gaat jouw Simyo reis eruitzien? Wij nemen je mee. Vanaf het moment dat jij je bestelling plaatst, totdat je jouw Simyo simkaart in je telefoon stopt die je bij je Simyo abonnement hebt gekocht.
Wij bij Simyo geloven in jou én in onszelf. Jij hebt helemaal de touwtjes in handen bij ons. En wij werken er hard aan om jou blij te houden. Want wij geloven dat als jij blij bent, wij dat ook zijn.
Je hebt de keuze uit onze betaalbare telefoons van betrouwbare merken.
Welke bundels passen het beste bij je? Je stelt het abonnement zelf samen.
In één keer of liever gespreid? Jij hebt de touwtjes in handen!
Zo weet je zeker dat je de levering van je telefoon niet mist.
En je kan meteen aan de slag!
Druk op de knop hieronder en vul dan je bestelnummer en postcode in. Zo kom je terecht op de pagina waar je alle informatie vindt over jouw telefoonbestelling! Daar vind je jouw bestelstatus én kan je jouw orderbevestiging downloaden.
Om succesvol nummerbehoud aan te vragen heb je alleen je telefoonnummer en een werkende simkaart van je huidige provider nodig. Wil je een zakelijk nummer meenemen? Dan vragen we ook om je klantnummer.
Je nieuwe abonnement start op het moment dat je telefoonnummer succesvol is overgezet. Nummerbehoud aanvragen betekent ook dat je vorige abonnement of Prepaid aansluiting wordt opgezegd. Geen dubbele abonnementskosten!
Je kunt nummerbehoud tot twee werkdagen voordat je nummer wordt overgezet annuleren. Dit kan via de klantenservice van Simyo.
Per mail houden we je van elke stap in het proces op de hoogte. De status van de aanvraag kun je ook volgen in Mijn Simyo.
Verschillende diensten bij verschillende partijen betekent ook meer administratie, meer facturen en meer poespas. Daarom is het extra handig dat je nu ook een telefoon bij Simyo kan kopen. Zo heb je al jouw telefoonzaken op één plek: je abonnement én je telefoon. Je telefoonkosten zie je terug op je vertrouwde Simyo factuur. Je weet wat je van ons kan verwachten!
Wil je jouw telefoon maandelijks afbetalen en niks eenmalig afrekenen? Of wil je juist eenmalig wat betalen zodat je maandelijkse kosten voor je telefoon lager zijn? Óf koop jij je telefoon in één keer? Kan allemaal! De telefoonprijs blijft altijd hetzelfde, en tijdens het bestellen bepaal jij precies hoe jij betaalt. Wil je na een poosje toch het resterende bedrag aflossen? Dat kan via Mijn Simyo. Baas in eigen portemonnee!
Je geniet nog steeds van de voordelen die je al had bij ons. Je kan dus nog steeds elke maand je bundels aanpassen, je gebruikt het betrouwbare netwerk van KPN, en we zijn niet voor niets al 21 keer door de Consumentenbond gekroond tot beste mobiele provider. Daar kan je dus op blijven bouwen.
Dat is heel eenvoudig! Via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app beheer je je abonnement. Je logt in en hebt direct zicht op je verbruik, je facturen en instellingen. Je kan via Mijn Simyo ook je abonnement aanpassen. Zo kan je er op elk moment voor kiezen je bundels te wijzigen. Die wijziging gaat dan in per de eerste van de volgende maand.
Heb je meerdere Simyo nummers? Die beheer je allemaal in de Mijn Simyo app. Op deze pagina lees je precies hoe werkt.
Dat hangt af van je nummerbehoud. Je bundels gaan namelijk in op het moment dat je nummer overgezet wordt. Wij laten je via e-mail precies weten wanneer dit zal gebeuren. Heb je geen nummerbehoud aangevraagd? Dan gaan je bundels in zodra je jouw simkaart activeert. Hier heb je 30 dagen de tijd voor nadat je je telefoon binnen hebt. Heb jij je simkaart nog niet geactiveerd binnen die 30 dagen? Dan regelen wij het automatisch voor je!
Dat beslis jij zelf! De prijs van je telefoon blijft altijd gelijk, dus jij kan kiezen wat het beste bij je past: je telefoon in één keer afbetalen of gespreid. Als je ervoor kiest om gespreid te betalen, dan duurt het 24 maanden voordat je telefoon afbetaald is. Maar je kan er tussendoor ook voor kiezen om het resterende bedrag alsnog in één keer af te lossen. Dat doe je door in te loggen op Mijn Simyo en via iDEAL het bedrag te betalen. Vanaf het moment dat je telefoon afbetaald is, zie je alleen nog maar je bundelkosten op je factuur verschijnen.
Ja, dat kan. Je betaalt dan een afkoopsom. Dat betekent dat je de kosten van de resterende maanden in één keer betaalt. Daarna kan je je abonnement opzeggen of overstappen naar een andere provider.