Van bestellen tot bellen

Ga je een bestelling plaatsen? Dit is hoe jouw Simyo reis eruit gaat zien. Vanaf het moment dat je je bestelling plaatst, totdat je jouw Simyo simkaart in je telefoon stopt. We nemen je graag mee.

Alles wat je moet weten over bestellen bij Simyo

Bij Simyo heb jij helemaal de touwtjes in handen. En wij werken er hard aan om jou blij te houden. Want wij geloven dat als jij blij bent, wij dat ook zijn. Bij Simyo weet je precies waar je aan toe bent.

Geniet van de vele voordelen die we je bieden. Je kan bijvoorbeeld elke maand je bundels aanpassen, je gebruikt het betrouwbare netwerk van KPN, en we zijn niet voor niets al 30 keer door de Consumentenbond gekroond tot beste mobiele provider. Nog niet helemaal overtuigd? Leer ons beter kennen!

Een bestelling plaatsen doe je zo:

Sim Only
Prepaid
Abonnement met telefoon
  1. Kies je abonnement

    Welke bundels passen het beste bij je? Je stelt het abonnement zelf samen.

  2. Kies je simkaart

    Kies je type simkaart. Kies je voor eSIM? Controleer dan eerst of je telefoon geschikt is.

  3. Telefoonnummer meenemen? Dat kan!

    Wil je je huidige nummer behouden? Geen zorgen - met nummerbehoud neem je gratis je telefoonnummer mee! Meer weten over nummerbehoud? We hebben er een speciale pagina over gemaakt.

  4. Veel plezier met je nieuwe abonnement!

    Je simkaart is onderweg. Heb je de simkaart ontvangen en geen nummerbehoud aangevraagd? Activeer de simkaart via Mijn Simyo en je kan meteen aan de slag!

Bestelling gelukt? Welkom bij Simyo!

Als je nieuw bent is het soms even zoeken hoe alles precies werkt. We helpen je graag op weg met handige informatie voor als je nieuw bij ons bent of bijna overstapt naar Simyo.

Veelgestelde vragen

Hoe beheer ik mijn abonnement bij Simyo?

Dat is heel eenvoudig! Via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app beheer je je abonnement. Je logt in en hebt direct zicht op je verbruik, je facturen en instellingen. Je kan via Mijn Simyo ook je abonnement aanpassen. Zo kan je er op elk moment voor kiezen je bundels te wijzigen. Die wijziging gaat dan in per de eerste van de volgende maand.

Heb je meerdere Simyo nummers? Die beheer je allemaal in de Mijn Simyo app. Op deze pagina lees je precies hoe dat werkt.

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Je Simyo Sim Only abonnement gaat in op het moment dat je je Simyo simkaart activeert. Dit doe je door in te loggen op Mijn Simyo en je contract te ondertekenen. Dan worden ook de aansluitkosten in rekening gebracht.

Heb je een Simyo Sim Only abonnement met nummerbehoud aangevraagd? Dan gaat je abonnement in op het moment dat je je Simyo simkaart activeert. Je belbundel en eventuele andere bundels gaan pas in op het moment dat je nummer wordt overgezet van je vorige provider naar Simyo. Je krijgt van ons bericht op welke datum het nummerbehoud plaatsvindt.

Wanneer gaan mijn bundels in?

Je bundels gaan tegelijk met je abonnement in. Je bundels gaan dus in op het moment dat je nummer overgezet wordt en je abonnement actief is. Wij laten je via e-mail precies weten wanneer dit zal gebeuren.

Heb je geen nummerbehoud aangevraagd? Dan gaan je bundels in zodra je jouw simkaart activeert. Hier heb je 30 dagen de tijd voor nadat je je telefoon binnen hebt. Heb jij je simkaart nog niet geactiveerd binnen die 30 dagen? Dan regelen wij het automatisch voor je!

Hoelang duurt het afbetalen van mijn telefoon?

Dat beslis jij zelf! De prijs van je telefoon blijft altijd gelijk, dus jij kan kiezen wat het beste bij je past: je telefoon in één keer afbetalen of in termijnen. Als je ervoor kiest om in termijnen te betalen, dan duurt het 24 maanden voordat je telefoon afbetaald is. Maar je kan er tussendoor ook voor kiezen om het resterende bedrag alsnog in één keer af te lossen. Dat doe je door in te loggen op Mijn Simyo en via iDEAL het bedrag te betalen. Vanaf het moment dat je telefoon afbetaald is, zie je alleen nog maar je bundelkosten op je factuur verschijnen. Meer weten over gespreid betalen? Je vindt alle informatie hier.

Kan ik opzeggen voordat het contract verlopen is?

Ja, dat kan. Je betaalt dan een afkoopsom. Dat betekent dat je de kosten van de resterende maanden in één keer betaalt. Daarna kan je je abonnement opzeggen of overstappen naar een andere provider. Wil je opzeggen? We hebben hier alle informatie op een rijtje gezet.

Kan ik een en/of rekening gebruiken?

Ja, het is mogelijk om een bestelling te plaatsen met een en/of rekening (gezamelijke rekening). We vragen je tijdens het bestellen om een betaling van €0,01 te doen. Als deze proefbetaling is gelukt, is je bankrekeningnummer direct goedgekeurd. We verrekenen uiteraard de proefbetaling van €0,01 met je volgende factuur.

Kan ik een extra Sim Only abonnement/Prepaid bestellen?

Natuurlijk, dat kan gewoon! Bij Simyo kun je maximaal tien simkaarten per adres en/of rekeningnummer bestellen. Zo kun je meerdere Sim Only abonnementen en/of Prepaid simkaarten bestellen. Voor jezelf, maar bijvoorbeeld ook voor je zoon of dochter. Met het bestellen van een extra simkaart kun je zelfs extra voordeel verdienen via onze VriendenDeal. We leggen hier uit hoe dat werkt.

Simyo bestellen met een buitenlands rekeningnummer

(See below for English translation)

Het is via de website niet mogelijk om je Simyo simkaart te bestellen met een buitenlands rekeningnummer/buitenlandse IBAN.

Wil je toch een bestelling plaatsen met een buitenlands rekeningnummer? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen dit handmatig voor je regelen!


ENGLISH:

On the website, it is not possible to order a Simyo SIM card using a foreign bank account number/foreign IBAN.

Do you still want to place an order using a foreign account number? Please contact our customer service. They can arrange this manually for you!

.