Van bestellen tot bellen

Hoe gaat jouw Simyo reis eruitzien? Wij nemen je mee. Vanaf het moment dat jij je bestelling plaatst, totdat je jouw Simyo simkaart in je telefoon stopt die je bij je Simyo abonnement hebt gekocht

Jouw Simyo simkaart

Onze belofte

Wij bij Simyo geloven in jou én in onszelf. Jij hebt helemaal de touwtjes in handen bij ons. En wij werken er hard aan om jou blij te houden. Want wij geloven dat als jij blij bent, wij dat ook zijn.

Een abonnement met telefoon bestellen doe je zo:

  1. Kies een telefoon uit

    Je hebt de keuze uit onze betaalbare telefoons van betrouwbare merken.

  2. Kies je abonnement

    Welke bundels passen het beste bij je? Je stelt het abonnement zelf samen.

  3. Bepaal hoe je betaalt

    In één keer of liever gespreid? Jij hebt de touwtjes in handen.

  4. Kies je bezorgmoment

    Zo weet je zeker dat je de levering van je telefoon niet mist.

  5. Veel plezier met je nieuwe abonnement met telefoon!

    En je kan meteen aan de slag!

Bestel je abonnement met telefoon

Bestelling gelukt? Check je bestelstatus

Druk op de knop hieronder en vul dan je bestelnummer en postcode in. Zo kom je terecht op de pagina waar je alle informatie vindt over jouw telefoonbestelling! Daar vind je jouw bestelstatus én kan je jouw orderbevestiging downloaden.

Alles wat je moet weten over nummerbehoud

Wat heb ik nodig?

Om succesvol nummerbehoud aan te vragen heb je alleen je telefoonnummer en een werkende simkaart van je huidige provider nodig. Wil je een zakelijk nummer meenemen? Dan vragen we ook om je klantnummer

Wanneer gaan mijn bundels in?

Je nieuwe abonnement start op het moment dat je telefoonnummer succesvol is overgezet. Nummerbehoud aanvragen betekent ook dat je vorige abonnement of Prepaid aansluiting wordt opgezegd. Geen dubbele abonnementskosten!

Toch liever een nieuw nummer?

Je kunt nummerbehoud tot twee werkdagen voordat je nummer wordt overgezet annuleren. Dit kan via de klantenservice van Simyo.

Status bekijken

Per mail houden we je van elke stap in het proces op de hoogte. De status van de aanvraag kun je ook volgen in Mijn Simyo.

Al Simyo klant? Verleng dan met een telefoon:

Alles op één plek

Verschillende diensten bij verschillende partijen betekent ook meer administratie, meer facturen en meer poespas. Daarom is het extra handig dat je nu ook een telefoon bij Simyo kan kopen. Zo heb je al jouw telefoonzaken op één plek: je abonnement én je telefoon. Je telefoonkosten zie je terug op je vertrouwde Simyo factuur. Je weet wat je van ons kan verwachten!

Jij bepaalt hoe je betaalt

Wil je jouw telefoon maandelijks afbetalen en niks eenmalig afrekenen? Of wil je juist eenmalig wat betalen zodat je maandelijkse kosten voor je telefoon lager zijn? Óf koop jij je telefoon in één keer? Kan allemaal! De telefoonprijs blijft altijd hetzelfde, en tijdens het bestellen bepaal jij precies hoe jij betaalt. Wil je na een poosje toch het resterende bedrag aflossen? Dat kan via Mijn Simyo. Baas in eigen portemonnee!

Simyo blijft Simyo voor jou

Je geniet nog steeds van de voordelen die je al had bij ons. Je kan dus nog steeds elke maand je bundels aanpassen, je gebruikt het betrouwbare netwerk van KPN, en we zijn niet voor niets al 21 keer door de Consumentenbond gekroond tot beste mobiele provider. Daar kan je dus op blijven bouwen.

Veelgestelde vragen

Hoe beheer ik mijn abonnement bij Simyo?

Dat is heel eenvoudig! Via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app beheer je je abonnement. Je logt in en hebt direct zicht op je verbruik, je facturen en instellingen. Je kan via Mijn Simyo ook je abonnement aanpassen. Zo kan je er op elk moment voor kiezen je bundels te wijzigen. Die wijziging gaat dan in per de eerste van de volgende maand.

Heb je meerdere Simyo nummers? Die beheer je allemaal in de Mijn Simyo app. Op deze pagina lees je precies hoe werkt.

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Je Simyo Sim Only abonnement gaat in op het moment dat je je Simyo simkaart activeert. Dit doe je door in te loggen op Mijn Simyo en je contract te ondertekenen. Dan worden ook de aansluitkosten in rekening gebracht.

Heb je een Simyo Sim Only abonnement met nummerbehoud aangevraagd? Dan gaat je abonnement in op het moment dat je je Simyo simkaart activeert. Je belbundel en eventuele andere bundels gaan pas in op het moment dat je nummer wordt overgezet van je vorige provider naar Simyo. Je krijgt van ons bericht op welke datum het nummerbehoud plaatsvindt.

Wanneer gaan mijn bundels in?

Dat hangt af van je nummerbehoud. Je bundels gaan namelijk in op het moment dat je nummer overgezet wordt. Wij laten je via e-mail precies weten wanneer dit zal gebeuren. Heb je geen nummerbehoud aangevraagd? Dan gaan je bundels in zodra je jouw simkaart activeert. Hier heb je 30 dagen de tijd voor nadat je je telefoon binnen hebt. Heb jij je simkaart nog niet geactiveerd binnen die 30 dagen? Dan regelen wij het automatisch voor je!

Hoelang duurt het afbetalen van mijn telefoon?

Dat beslis jij zelf! De prijs van je telefoon blijft altijd gelijk, dus jij kan kiezen wat het beste bij je past: je telefoon in één keer afbetalen of gespreid. Als je ervoor kiest om gespreid te betalen, dan duurt het 24 maanden voordat je telefoon afbetaald is. Maar je kan er tussendoor ook voor kiezen om het resterende bedrag alsnog in één keer af te lossen. Dat doe je door in te loggen op Mijn Simyo en via iDEAL het bedrag te betalen. Vanaf het moment dat je telefoon afbetaald is, zie je alleen nog maar je bundelkosten op je factuur verschijnen.

Kan ik opzeggen voordat het contract verlopen is?

Ja, dat kan. Je betaalt dan een afkoopsom. Dat betekent dat je de kosten van de resterende maanden in één keer betaalt. Daarna kan je je abonnement opzeggen of overstappen naar een andere provider.

Kan ik een en/of rekening gebruiken?

Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen met een en/of rekening (gezamelijke rekening). Wanneer je een bestelling hebt geplaatst op een naam die als tweede naam voorkomt in een en/of rekening, dan wordt je bestelling helaas automatisch afgewezen.

Voorbeeld:
De bestelling is geplaatst op mevrouw Annemiek Janssen. Het rekeningnummer dat gebruikt is voor deze bestelling, staat op naam van de heer B. de Boer e/o mevrouw A. Janssen. We krijgen dan enkel het eerste deel van de tenaamstelling van het bankrekeningnummer te zien. Dat betekent dat de naam Janssen niet zichtbaar is voor ons. Uit veiligheidsoverwegingen wordt de bestelling afgewezen.

In dat geval mag je ons voorzien van een print screen van het inlogscherm van je internetbankieren. Hierop zal je rekeningnummer en ook je eigen naam te zien zijn. Dit vertelt ons dat je gemachtigd bent om incasso opdrachten te geven voor het betreffende rekeningnummer.

Je mag ons ook een kopie sturen van je bankpas. Je eigen naam moet daar dan wel op vermeld staan samen met het rekeningnummer. Je kunt dit opsturen via klantenservice@simyo.nl of Facebook. Wij berichten je dan zo snel mogelijk terug.

Hoe bestel ik een Sim Only abonnement?

Je kunt onze Simyo Sim Only abonnementen alleen aanvragen op Simyo.nl. De Simyo simkaarten worden niet in winkels of telefonisch verkocht.

Op de website bestel je een Simyo simkaart in drie stappen. Zodra de betaling is voltooid, ontvang je binnen een paar uur een welkomstmail. Zo weet je zeker dat de bestelling succesvol geplaatst is. Zodra je simkaart onderweg is, ontvang je nog een e-mail met daarin een (tijdelijk) telefoonnummer en wachtwoord. Binnen twee werkdagen heb je het startpakket op de deurmat. Het Simyo startpakket past door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Vraag je geen nummerbehoud aan? Dan krijg je een telefoonnummer van Simyo toegewezen.

Kan ik een extra Sim Only abonnement/Prepaid bestellen?

Natuurlijk, dat kan gewoon! Bij Simyo kun je maximaal tien simkaarten per adres en/of rekeningnummer bestellen. Zo kun je meerdere Sim Only abonnementen en/of Prepaid simkaarten bestellen. Voor jezelf, maar bijvoorbeeld ook voor je zoon of dochter. Met het bestellen van een extra simkaart kun je zelfs extra voordeel verdienen via onze VriendenDeal. We leggen hier uit hoe dat werkt.

Simyo bestellen met een buitenlands rekeningnummer

(See below for English translation)

Het is via de website niet mogelijk om je Simyo simkaart te bestellen met een buitenlands rekeningnummer/buitenlandse IBAN.

Wil je toch een bestelling plaatsen met een buitenlands rekeningnummer? Neem dan contact op met onze klantenservice via +31(0)800-8007 (gratis) of vanuit het buitenland via +31 20 2003007. Wij kunnen dit handmatig voor je regelen!


ENGLISH:

On the website, it is not possible to order a Simyo SIM card using a foreign bank account number/foreign IBAN.

Do you still want to place an order using a foreign account number? Please contact our customer service on +31(0)800-8007 (free) or on +31 20 2003007 from abroad. They can arrange this manually for you!

.