Je Simyo abonnement opzeggen

Denk je erover om je abonnement op te zeggen? Dat vinden we erg jammer. Daarom maken we graag nog even gebruik van dit moment om een aantal dingen met je te delen, voordat je écht de knoop doorhakt.

Wist je dit? Verlengen met telefoon

Toe aan iets nieuws? Wij hebben nu ook mobiele telefoons! Je kan kiezen uit ons aanbod van allerlei grote telefoonmerken. Neem een kijkje!

Past je bundel niet meer bij je?

Misschien sluit je bundel niet (meer) aan bij je huidige telefoongebruik. Maak je vaak kosten buiten je bundel? Of gebruik je juist niet alles? Via Mijn Simyo kun je snel je bundel aanpassen, naar boven óf beneden. Als je vragen hebt hierover dan staan we altijd voor je klaar.

Je weet pas wat je mist...

Bij Simyo combineren we de voordelen van een klein, gemotiveerd team, met de kwaliteit van een groot netwerk. Bellers zijn vooral tevreden over onze goede dekking, de bereikbare klantenservice en persoonlijke aandacht. We zijn dan ook supertrots dat we werden verkozen tot “Meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland”, als eerste telecombedrijf ooit. Daarnaast riep het panel van de Consumentenbond ons dit jaar, voor de 25 keer op rij, uit tot beste mobiele provider van Nederland.

Wil je iets kwijt? Laat het weten!

Wij gaan graag met je in gesprek om te kijken of we je kunnen helpen. Stuur ons een berichtje via mail of WhatsApp, stel je vraag op het Simyo forum, of bel met onze klantenservice. Wie weet kunnen we nog iets voor je betekenen!

Tóch opzeggen?

Als je zeker weet dat je wil opzeggen, dan willen we natuurlijk dat dit soepel verloopt. Kijk hiervoor op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Zorg dat je alle stappen doorloopt en je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail van je opzegging.

We hopen dat je plezier hebt gehad van je abonnement!