Jouw Simyo levering

Natuurlijk kan je niet wachten tot jij je nieuwe telefoon binnen hebt! Daarom lees je op deze pagina precies hoe je jouw bestelstatus kunt controleren. Je vindt hier ook wat je kan doen als je jouw telefoon wil laten repareren of terugsturen.

Jouw contract bij Simyo

Check de bestelstatus van je telefoon

Druk op de knop hieronder en vul dan je bestelnummer en postcode in. Zo kom je terecht op de pagina waar je alle informatie vindt over jouw telefoonbestelling! Zo vind je daar je bestelstatus én kan je jouw orderbevestiging downloaden.

Bekijk de bestelstatus

Hoe zit het met...

Betaal een groter eenmalig bedrag

Mijn telefoon terugsturen

Is je telefoon defect of wil je jouw bestelling annuleren? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst.

Betaal een groter eenmalig bedrag

Mijn telefoon laten repareren

Je hebt twee jaar garantie op je telefoon, bij juist gebruik. Wij zorgen er dan voor dat je telefoon gerepareerd of vervangen wordt.

Betaal een groter eenmalig bedrag

Mijn verloren of gestolen telefoon

Wat jammer dat je jouw telefoon kwijt bent! Blokkeer direct je simkaart via Mijn Simyo en volg de stappen op deze pagina:

.