Verkeerde bundel(s) besteld

Het kan gebeuren dat je voor een bepaalde belbundel en/of internetbundel hebt gekozen tijdens je bestelling, waarvan je later denkt dat het een verkeerde keuze was. Binnen de zichttermijn van veertien dagen kun je afzien van je bestelling en een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste bundels. Wil je je bestelling annuleren? Klik dan hier.

Heb je een maandabonnement besteld? Dan kun je ook na het verlopen van de zichttermijn nog aanpassingen doen in de bundels die je besteld had. De juiste bundels gaan dan simpelweg een maand later in.

Bundelwijziging
Wanneer je een bestaand abonnement hebt waarvoor je een verkeerde bundelwijziging had aangevraagd, dan kun je pas vanaf de volgende maand de juiste bundel aanvragen. Wil je daar meer over weten? Lees dan hier verder.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top