Storing in iDEAL

Als je een betaling doet via iDEAL, word je doorverbonden naar de betaalomgeving van je bank. Vanaf het moment dat je deze boodschap in je scherm ziet staan, ben je niet meer op de website van Simyo. Als je vervolgens niet terecht komt in de betaalomgeving van je bank, kan het zijn dat er sprake is van een storing bij iDEAL of bij je bank.

Wij stellen het op prijs als je ons hierover informeert. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat je de eerste bent die dit opmerkt.

Wij vragen je vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 08:00 - 20:00 uur op 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).

Wij danken je alvast hartelijk voor je betrokkenheid en handelen.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top