Ik kan mijn verbruik van afgelopen maand niet inzien

Bij Simyo lopen de bundels elke maand van de eerste tot de laatste kalenderdag. Aan het eind van de maand sluit Simyo de factuur van die maand af. De nieuwe maand gaat in en intussen maakt Simyo de factuur van voorgaande maand op. Totdat die factuur klaar is, kun je het verbruik niet inzien.

Zodra de factuur klaar is, ontvang je een e-mail waarin we aangegeven dat je factuur online voor je klaarstaat op Mijn Simyo.

Ben je geen klant meer bij Simyo, dan kun je niet meer inloggen op Mijn Simyo. Wil je een oude factuur opvragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top