Ik kan mijn factuur niet inzien

Simyo stuurt je maandelijks rond de derde donderdag van de maand een e-mail waarin we aangegeven dat je factuur klaarstaat. Dit is enkel een aankondiging dat de factuur inzichtelijk is op Mijn Simyo. Het is niet mogelijk om vanuit de e-mail je factuur te openen.

Log in op Mijn Simyo om je factuur te bekijken. Je vindt deze onder het kopje Facturen. Wanneer je op de gewenste factuur klikt, opent de specificatie. Wil je precies zien wat je verbruik is geweest? Klik dan op 'Download factuur (PDF)'. In het programma Acrobat Reader kun je de factuur openen.

Mocht het je op Mijn Simyo niet lukken om de factuur te openen, nadat je de e-mail hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via ons Forum, Twitter of het contactformulier. Wij horen graag welke foutmelding je krijgt. Als je een print screen meestuurt van de melding die je krijgt, kunnen we direct zien wat het probleem is.

Voor actuele verstoringen kun je ook terecht op ons Forum.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top