Ik krijg mijn nummer niet mee van Simyo

Als je van je nieuwe provider een afwijzing krijgt van je aanvraag nummerbehoud, dan heb je wellicht KPN als provider opgegeven. De aanvraag wordt niet door KPN in behandeling genomen en wijst deze af. Dat komt omdat je geen klant bent bij KPN. Je nieuwe provider dient de aanvraag neer te leggen bij Simyo.

Een ander veel voorkomende oorzaak van een afwijzig, is een verkeerd simkaartnummer. Het Simyo simkaartnummer vind je op je simkaart. Is dit niet meer te lezen of is je aanvraag om een andere reden afgewezen? Neem dan contact op met onze klantenservice via ons Forum, Twitter of het contactformulier.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top