Foutmelding bij wijzigen bundel(s)

Krijg je een foutmelding bij het wijzigen van je bundel(s)? Dan kan het zijn dat je deze maand al een wijziging hebt doorgegeven. Je kunt je bundels slechts één keer per maand wijzigen. Onder wijzigen wordt verstaan: bundels verhogen en verlagen, bundels aan en uit zetten.

Een voorbeeld: Als je op 3 augustus je bundel verlaagt, gaat de wijziging in op 1 september. Mocht je halverwege augustus bedenken dat je de bundel weer wil verhogen, dan kun je dat pas doorgeven op 1 september.

Krijg je een andere foutmelding? Neem dan contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter of het contactformulier. Je helpt ons enorm als je een print screen meestuurt van de melding die je krijgt.

Voor actuele verstoringen kun je terecht op ons Forum.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top