Bereikbaarheid Simyo (contact)

Je kunt ons op meerdere manieren bereikbaar. Wij zetten onze kanalen voor je op een rijtje:

Forum
We hebben bijvoorbeeld het Simyo Social team voor je klaarzitten. Je kunt je vraag altijd stellen via ons Forum. Hier word je geholpen door ervaren Simyo klanten en uiteraard door onze medewerkers. De officiële openingstijden voor ons Forum zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 22:00, maar schrik niet als we ook buiten de openingstijden reageren.

Facebook
Ook via Facebook kun je je vraag stellen. Facebook berichten worden tijdens openingstijden (09:00 - 22:00) binnen twee uur beantwoord.

WhatsApp
Wij zijn ook te bereiken via WhatsApp op werkdagen tussen 09:00 - 22:00. Voeg ons telefoonnummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon en stuur ons een bericht! Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Chatten
Je kunt natuurlijk ook met ons chatten! Dit kan op werkdagen tussen 08:00 en 22:00. Na 22:00 kun je ons een e-mail sturen vanaf het contactformulier. Ben je een bewindvoerder? Stuur dan een e-mail naar bewindvoering@simyo.nl.

Bellen
Liever telefonisch contact? Dat kan natuurlijk ook. Je kunt ons bereiken op 1200 vanaf je Simyo simkaart of 0800-8007 vanaf een vaste lijn (gratis voor iedereen). De klantenservice is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur. Wil je vanuit het buitenland onze klantenservice bellen, dan kan dat via +31202003007 of 0031202003007. Het tarief voor bellen vanuit het buitenland is afhankelijk van de zone waarin je bent.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?