Het verschil tussen abonnementen en bundels

Bij Simyo maken we onderscheid tussen je abonnement en je bundels.

Abonnement:
Als je een Simyo Sim Only abonnement bestelt of hebt aangevraagd, ga je een overeenkomst met Simyo aan. Je abonnement is dus eigenlijk je contract waarin je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en ons toestemming geeft voor automatische incasso's. Je abonnement gaat in op het moment dat je de Simyo simkaart activeert. Bij Simyo kun je kiezen uit een maand- en jaarabonnement. Als je einde contractdatum is verlopen ben je contractvrij en is je telefoonnummer vrij om op te zeggen of om over te stappen naar een andere provider.

Als je een maandelijks opzegbaar abonnement neemt, mag je elke maand opzeggen of overstappen naar een andere provider. Ook met een maandabonnement ga je een overeenkomst aan met Simyo. 

Bundels:
Met je bundels geef je inhoud aan je abonnement. Je bundels geven aan hoeveel belminuten en MB's je hebt. Bij Simyo kun je kiezen voor een extra Flex 4G bundel en een Sms Onbeperkt bundel. Alle bundels kun je maandelijks aanpassen. Ook als je een jaarabonnement hebt, kun je maandelijks alle bundels naar boven of naar beneden aanpassen. Als je een extra Flex 4G bundel of een Sms Onbeperkt bundel hebt, kun je die elke maand uit zetten.

Op Mijn Simyo kun je deze bundelwijzigingen doorgeven. Ga naar het kopje Overzicht, klik op 'pas je bundels aan' en kies de bundels die het beste bij je passen. Bundels lopen van de eerste tot de laatste kalenderdag. Je kunt je bundels tot het einde van de maand wijzigen. Op de eerste dag van de nieuwe maand gaan je nieuwe bundels in.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top