Daarom Prepaid
Met Simyo Prepaid koop je een losse simkaart met beltegoed. Zo weet je van tevoren al wat de kosten zijn. Als je weinig belt of internet is Prepaid een goede keuze. Voordelig internetten doe je met onze Prepaid internetbundels.
Gaat jouw kind steeds vaker zelfstandig op pad en wil je zorgen dat hij of zij overal en altijd bereikbaar is? Simyo helpt je daarbij! Je kind kan zo lekker z’n eigen gang gaan, terwijl jij een oogje in het zeil houdt.
Kies zelf wat werkt: Sim Only of Prepaid. Jij beheert het account van je kind via je eigen Simyo app. Zo heb je altijd zicht op verbruik, instellingen en kosten.
Jij én je kind krijgen eenmalig extra korting via VriendenDeal. En heb je thuis vast internet van KPN? Dan krijg je gratis tot wel 10 GB extra data per maand met Simyo Compleet.
Altijd bereikbaar, waar je kind ook is. Bij Simyo maak je gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN.
Al 33 keer door de Consumentenbond uitgeroepen als de beste mobiele provider van Nederland. Met óók nog eens de best beoordeelde klantenservice.
Krijgt jouw kind je vorige telefoon? Slim! Dan hoef je geen duur abonnement af te sluiten. Bij Simyo kun je kiezen uit twee voordelige oplossingen: Prepaid of Sim Only.
Met Simyo Prepaid koop je een losse simkaart met beltegoed. Zo weet je van tevoren al wat de kosten zijn. Als je weinig belt of internet is Prepaid een goede keuze. Voordelig internetten doe je met onze Prepaid internetbundels.
Met Sim Only betaal je een vast bedrag per maand. Bundels wijzigen? Via de Mijn Simyo app kun je elke maand de bundels van je kind (en jezelf) aanpassen, óók omlaag. Daarnaast heb je ook volledig inzicht in het gebruik.
De kinderen van vandaag groeien op met technologie. Maar wanneer is nou het juiste moment om je kind een eigen smartphone te geven? We snappen dat deze vraag je bezighoudt. In dit blog helpen we je een antwoord te vinden, met behulp van experts.
De Mijn Simyo app is je persoonlijke assistent voor je Sim Only abonnement of Prepaid tegoed. Met deze overzichtelijke app zie je in één oogopslag hoeveel belminuten en MB’s je nog over hebt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan én houd je controle over je kosten!
Ja zeker! Je kan het abonnement van je kind maandelijks wijzigen via Mijn Simyo en de Mijn Simyo app. Zo kun je de bundels altijd aanpassen naar behoefte. Dus ook omlaag.
Ook dat hebben we! Wil je dat je kind altijd bereikbaar is, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de kosten? Dan kan je kiezen voor onbeperkt bellen. Goed om te weten: je kan elke maand je bundels naar wens aanpassen via Mijn Simyo en de Mijn Simyo app. Wat betreft je bundel zit je dus nergens aan vast.
Er is geen leeftijdsgrens gebonden aan het Sim Only Kids abonnement. Voor kinderen onder de 18 geldt wel dat de ouder verantwoordelijk is. Daarom komt het abonnement ook op naam van de ouder te staan. Hiervoor vul je tijdens het bestellen je eigen gegevens in. Vanaf 18 jaar mag het abonnement op naam van het kind overgezet worden, maar dat hoeft natuurlijk niet.