Inzicht en controle over verbruik en kosten
Met de Mijn Simyo app heb je direct inzicht en controle over verbruik en kosten.
Je kind altijd bereikbaar en zonder zorgen online vanaf € 6 per maand
Inzicht en controle over verbruik en kosten
Dataplafond voorkomt onverwachte kosten
Op het betrouwbare netwerk van
Wil je graag dat jouw kind onbezorgd en veilig kan bellen en internetten op het betrouwbare netwerk van KPN, maar wel voor een lage prijs? Bij Simyo kan het!
Met de Mijn Simyo app heb je direct inzicht en controle over verbruik en kosten.
Voorkom onverwachte buitenbundel-kosten met ons dataplafond.
Heb je internet van KPN thuis? Dan krijg je gratis extra data!
Belt je kind regelmatig en is internet nodig voor bepaalde apps? Ga dan voor een Sim Only abonnement. Hoeft je kind jou alleen af en toe te bereiken — maar wel altijd bereikbaar zijn? Dan is Prepaid misschien wel genoeg.
Prepaid is perfect voor als je kind vooral bereikbaar moet zijn - en het voor internet nog nét te vroeg is. En is het daar wel al tijd voor? Een stap naar Sim Only is zo gemaakt.
Altijd genoeg belminuten. En zo’n ruime databundel is ideaal als ze veel online moeten kunnen zijn. Dankzij het dataplafond vermijd je ook gelijk onnodig hoge kosten.
Hou zelf bij hoeveel MB's en minuten je kind nog over heeft voor de rest van de maand. Of wijzig bundels, blokkeer servicenummers en zet het dataplafond aan of uit. Wel zo handig.
Niemand heeft zin in onverwachte kosten aan het eind van de maand. Met het dataplafond stopt internet automatisch als de bundel voor de maand op is.
Écht geen extra kosten buiten de bundel? Voeg dan ook onbeperkt bellen toe aan het abonnement.
Bij Simyo verwelkomen we familieleden met open armen. Daarom krijgen jij en je kind allebei eenmalig 10 euro korting als je zelf al een abonnement hebt bij Simyo.
Al klant bij Simyo? Dan ontvangen jij én je kind allebei eenmalig korting als je het abonnement voor je kind bestelt. Heb je thuis internet van KPN? Dan ontvang je gratis tot wel 10 GB aan extra data per maand, zonder extra kosten. Je betaalt hetzelfde bedrag, maar ontvangt meer data! Dat is mooi meegenomen.
Ben je al Simyo klant en wil je een abonnement bestellen voor je kind? Bestel het abonnement eenvoudig via de Mijn Simyo app. Jij beheert het telefoonnummer en jullie krijgen allebei € 10 korting.
Klanten die thuis vast internet van KPN hebben krijgen gratis tot wel 10 GB aan extra data per maand bij elk nieuw Simyo abonnement. Je betaalt hetzelfde bedrag, maar ontvangt meer data!
Bij Simyo hebben we altijd een passende bundel. Maar hoe ontdek je nu welk abonnement geschikt is voor jouw kind? Is Prepaid al genoeg, of kun je beter voor Sim Only gaan en minder per minuut betalen? Simyo helpt je graag.
Meer vrijheid, je kind is altijd bereikbaar en elk moment onbezorgd online. Met een optioneel dataplafond sta je nooit voor verrassingen. Simyo Sim Only heb je al vanaf € 6 per maand.
Je kind moet vooral bereikbaar zijn, kan zo nodig zelf bellen en eventueel internetten met een extra internetbundel. Simyo Prepaid bestel je al voor € 5.
Binnen een paar stappen heb je alles al geregeld.
Als ouder bestel je het abonnement op jouw naam. Kies de juiste bundel en geef aan of je een nummer wilt meenemen. Al Simyo klant? Dan heb je alles snel geregeld via Mijn Simyo.
Je ontvangt de simkaart binnen 2 werkdagen. Ga je voor eSIM ? Dan ben je al in 10 minuten online!
Geniet samen van het betrouwbare netwerk van KPN!
Voor kinderen onder de 18 geldt dat de ouder verantwoordelijk is. In dat geval komt het abonnement ook op naam van de ouder te staan. Is het kind 18 jaar, dan mag het abonnement op naam van het kind overgezet worden, maar dit is niet verplicht. Daarom vragen we ook jouw eigen gegevens wanneer je het abonnement bestelt voor je kind.
Kies je ook een internetbundel? Dan raden we je aan om het dataplafond aan te zetten. Zo weet je zeker dat je kind geen onverwachte extra kosten kan maken door buiten de bundel te internetten. Is de internetbundel op vóór het eind van de maand? Geen probleem. Je kan altijd nog een internetbundel bijkopen die de rest van de maand geldig is.
Via de Mijn Simyo app kan je altijd het verbruik inzien — van jezelf en van je kind — en de bundels aanpassen.
Dit kan gemakkelijk via de Mijn Simyo app . Hier heb je volledig inzicht in het bel- en dataverbruik van je kind. Ook kan je hier zelf de bundels beheren. Het wijzigen van het abonnement van je kind, het bekijken van de facturen en nog veel meer doe je makkelijk zelf.
Voor het dataplafond van Simyo betaal je € 0,50 per maand. Deze kosten worden automatisch in rekening gebracht op je factuur.
Zonder dataplafond betaal je een buitenbundeltarief van € 0,15 per MB zodra de bundel op is.
Wat is een dataplafond?
Een dataplafond zorgt ervoor dat je zorgeloos kunt internetten met je Simyo abonnement, zonder dat je je verbruik in de gaten hoeft te houden. Zodra je bundel op is, wordt je internetverbinding automatisch stopgezet, zodat je geen onnodige kosten maakt. Wil je tóch weer verder internetten? Koop dan extra MB's bij via
Mijn Simyo
of per SMS. Het dataplafond van Simyo werkt, net als je bundels, alleen in Nederland en de EU (
zone 1
).
Ja zeker! Je kan het abonnement van je kind maandelijks wijzigen via Mijn Simyo en de Mijn Simyo app . Zo kun je de bundels altijd aanpassen naar behoefte. Dus ook omlaag. Je aangepaste bundels gaan in op de eerste van de volgende maand.
Ook dat hebben we! Wil je dat je kind altijd bereikbaar is, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de kosten? Dan kan je kiezen voor onbeperkt bellen . Goed om te weten: je kan elke maand je bundels naar wens aanpassen via Mijn Simyo en de Mijn Simyo app . Wat betreft je bundel zit je dus nergens aan vast.
Je betaalt niets extra voor eSIM ! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.
Er is geen leeftijdsgrens gebonden aan het Sim Only Kids abonnement. Voor kinderen onder de 18 geldt wel dat de ouder verantwoordelijk is. Daarom komt het abonnement ook op naam van de ouder te staan. Hiervoor vul je tijdens het bestellen je eigen gegevens in. Vanaf 18 jaar mag het abonnement op naam van het kind overgezet worden, maar dat hoeft natuurlijk niet.