Hij is naar ons verstuurd, we reageren er zo snel mogelijk op.
Binnen 3 dagen, maar liever eerder.
Krijg je een foutmelding als je belt? Dan kan dit een gesproken foutmelding zijn of een foutmelding in je beeldscherm. Over foutmeldingen in je beeldscherm vertellen we hier meer. Krijg je een foutmelding te horen? We nemen in dit artikel de meest voorkomende gesproken foutmeldingen met je door.
Je aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld
Deze foutmelding geeft aan dat je simkaart geblokkeerd is. Controleer de status van je simkaart gemakkelijk via Mijn Simyo – Instellingen – Simkaart. Is je simkaart inderdaad geblokkeerd? Dan kan dat te maken hebben met onbetaalde facturen of onvoldoende beltegoed.
Dit nummer is niet bereikbaar
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de ontvanger geen bereik heeft. Dat krijg je in dat geval ook als foutmelding te horen. Probeer het op een ander moment nog eens.
Je kunt van dit nummer geen gebruikmaken
Bellen naar het buitenland of informatienummers? Zorg er dan voor dat je deze opties inschakelt via Mijn Simyo – Instellingen – Internet en bellen. Zet daarna meteen je telefoon even uit en aan. Bel je naar een buitenlands telefoonnummer? Vergeet dan niet om de landcode voor het telefoonnummer te zetten.
Antwoord binnen 1 werkdag
Ga naar het forum ›
Antwoord binnen 3 werkdagen
Mail ons ›
Vandaag tot 22:00 uur
Start een chat ›
Op werkdagen van 8:30 tot 20:00 uur
Bel ons ›
We bellen je zo snel mogelijk terug. Je kunt even een kopje thee nemen, maar schrik niet als we je meteen bellen met een onbekend nummer.
Hij is naar ons verstuurd, we reageren er zo snel mogelijk op.
Binnen 3 dagen, maar liever eerder.
Stuur ons een bericht met je vraag. Wij beantwoorden je vraag binnen 3 werkdagen