In principe zijn je beltegoed en je Prepaid simkaart van Simyo onbeperkt geldig, mits je eens in de zes maanden verbruik registreert met je simkaart. Dit doe je door het voeren van een uitgaand telefoongesprek, het versturen van een sms, MB's te verbruiken, het beltegoed opwaarderen of een vervangende simkaart aan te schaffen van je beltegoed. Doe je dit niet? Dan komen je simkaart, het beltegoed en je telefoonnummer te vervallen.
Prepaid simkaart verlopen
Hoelang is mijn Simyo Prepaid simkaart geldig?
Mijn Prepaid simkaart is verlopen. Wat nu?
Heb je langer dan zes maanden geen verbruik gemaakt met je Simyo Prepaid? Dan komt deze uiteindelijk samen met je beltegoed en telefoonnummer te vervallen. We sturen je vanaf twee weken voordat je simkaart verloopt nog twee waarschuwingen per e-mail.
Wil je opnieuw bellen met Simyo? Bestel dan een nieuwe Prepaid simkaart, hierbij krijg je weer een nieuw telefoonnummer.
Vraag?
Antwoord
Kan ik mijn telefoonnummer terughalen?
Kan ik mijn telefoonnummer terughalen?
Als je Prepaid simkaart is verlopen, dan komt ook je telefoonnummer te vervallen. Dit nummer zal na verloop van tijd weer worden vrijgegeven voor nieuwe Simyo aansluitingen. Het is dan niet meer mogelijk om je oude telefoonnummer terug te halen.
Iemand gebruikt mijn telefoonnummer. Hoe kan dit?
Iemand gebruikt mijn telefoonnummer. Hoe kan dit?
Als je verlopen telefoonnummer na een cooldown-periode weer vrijgegeven wordt, dan kan deze worden toegekend aan een nieuwe klant. In dat geval kan het zijn dat iemand anders jouw oude telefoonnummer gaat gebruiken. Verdere gegevens zoals voicemailinstellingen, je Mijn Simyo-account of andere persoonlijke gegevens worden hierbij uiteraard niet meegenomen. Het is niet mogelijk een (verlopen) telefoonnummer uit te kiezen bij een nieuwe bestelling.