Ik heb geen netwerk of bereik

Heb je geen bereik? Dit kan komen door het netwerk, maar ook door je telefoon of simkaart. Je leest hier de meest voorkomende oplossingen.

  • Zet je telefoon vijf minuten uit en daarna weer aan. Je simkaart meldt zich dan opnieuw aan op het netwerk;
  • Kijk of je bereik hebt. Dit zie je aan het aantal streepjes dat bovenin of aan de zijkant van je scherm staat. Staan er geen streepjes? Selecteer dan handmatig het KPN netwerk via de netwerkinstellingen van je telefoon. Wil je weten hoe je dit precies doet? In onze Toestelhulp vind je de handleiding van je toestel;
  • Controleer hier de dekking in jouw regio.

Heeft dit niet geholpen? Op deze pagina doorlopen we alle stappen met je zodat je zo snel mogelijk weer kunt bellen!

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top