Let op! Geld lenen kost geld

Samsung Galaxy A22 64 GB - Grijs

Kies je kleur

Kies je opslagruimte

Direct leverbaar

Simyo Compleet

Heb je KPN internet thuis?

Dan verdubbelen we gratis je bundels met Simyo Compleet!

Je krijgt gratis dubbele bundels!

Kies je 4G internetbundel

6 GB
12 GB
€ 7
12 GB
24 GB
€ 9
20 GB
40 GB
€ 13

Kies je bel/smsbundel

200 min/sms
400 min/sms
€ 5
Onbeperkt min/sms
€ 7

Kies hoe je betaalt

Met dit schuifje bepaal jij zelf hoe je de telefoonkosten van € 192 betaalt. Je kan het bedrag in één keer of gespreid betalen.
Eenmalig € 0
Maandelijks € 8
Totale telefoonkosten
€ 192
Eenmalige betaling
€ 0
Totale kredietbedrag
€ 192
Termijn bedrag
€ 8
Duur overeenkomst
2 jaar
Vaste dbv/JKP
0%
In deze tabel vind je de berekening van jouw telefoonlening en de prijs die je per maand betaalt. De telefoonlening is een aflopend goederenkrediet aangeboden door KPN Finance B.V. Lees hier meer over gespreid betalen. Het Europese standaardformulier vind je hier. KPN B.V. (Simyo) treedt op als vrijgesteld bemiddelbaar voor KPN Finance B.V. en bemiddelt alleen voor KPN Finance B.V. Verder geven KPN B.V. (Simyo) en KPN Finance B.V. geen advies over de telefoonlening. Je bepaalt zelf of de telefoonlening past bij jouw persoonlijke omstandigheden.
Hulp nodig bij bestellen?
Per maand
Looptijd van 2 jaar
6 GB12 GB6 GB
€ 7
200 min/sms400 min/sms200 min/sms
€ 5
Telefoonkosten
€ 8
Totaal per maand
€ 20
Na looptijd van 2 jaar
€ 12
Eenmalig
Direct te voldoen
Telefoonkosten
€ 0
Ter controle van je rekeningnummer
€ 0,01
Via je eerste factuur
Aansluitkosten
€ 0
Thuiskopieheffing
€ 8,83
Bezorgkosten
€ 5
VriendenDeal korting
€ -10
Totaal eenmalig
€ 13,84
Alle prijzen zijn inclusief BTW
Alle prijzen zijn inclusief BTW

Je nummer behouden? Wij regelen het!

Wij zeggen je oude abonnement op zodat je geen dubbele kosten hebt. En we laten je precies weten wanneer je nummer is overgezet. Eenvoudig en snel!

  • Veilig betalen via iDEAL
  • Kies zelf je bezorgmoment
  • 14 dagen bedenktijd
beste volgens de Consumentenbond

Een score van 8,9 als beste mobiele provider van Nederland volgens de Consumentenbond

Korting dankzij een vriend!

Ken je iemand die al een Simyo klant is? Vul het nummer van die persoon hieronderi in. Jullie krijgen dan allebei korting!

Gelukt! Jullie krijgen allebei korting op de volgende facturen. Win, win!
Oeps, dit is geen Simyo telefoonnummer.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn abonnement tussentijds opzeggen of wijzigen?

Nadat je simkaart actief is, loopt je abonnement 24 maanden. Nadat deze contractstermijn verlopen is, vervallen de kosten die je betaalt voor je telefoon. Je betaalt daarna dus alleen de maandelijkse kosten voor je bundels. Na je contractstermijn van 24 maanden wordt je contract automatisch omgezet in een contract dat maandelijks opzegbaar is. Je kan 120 dagen voor het einde van je contract gratis nummerbehoud aanvragen.

Wil je je abonnement opzeggen voordat de contractstermijn verlopen is? Dan berekenen wij een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je contract in één keer.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Binnen 14 dagen nadat je je telefoon en simkaart hebt ontvangen, kan je annuleren. Dat doe je via deze pagina. Na het annuleren heb je nog 14 dagen om de telefoon terug te sturen met het retourformulier dat je bij je telefoon kreeg. De volgende kosten worden bij annulering in rekening gebracht (als ze van toepassing zijn):

  • Aansluitkosten
  • Abonnementskosten voor de periode dat je het abonnement gebruikte
  • Verbruikskosten (dat zijn kosten die buiten de bundel gemaakt zijn)

Wat zijn de tarieven?

Hier vind je alle tarieven. Je vindt hier ook de Prepaid tarieven, de tarieven voor het buitenland en voor het gebruiken van servicenummers.

Hoe werkt het tussentijds wijzigen van mijn bundels?

Bij Simyo heb jij de touwtjes in handen! Daarom kan je altijd je bundels aanpassen. De aanpassing gaat dan in per de eerste van de volgende maand. Hieronder vind je de voorwaarden:

  • Als je een andere bundel kiest, dan betaal je de prijs die op dat moment geldt voor die bundel. Heb je nu een korting op een bundel? Die komt dan te vervallen en kun je ook niet meer terugkrijgen.
  • Je kan alleen kiezen uit bel- en internetbundels. Het is dus niet mogelijk om te kiezen voor alleen een belbundel.

Dekking

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

Wanneer begin ik met betalen voor mijn abonnement?

Je betaalperiode start zodra jouw abonnement ingaat. Wij zorgen ervoor dat jij precies weet wanneer dat is. Als je bijvoorbeeld je nummer meeneemt, dan gaat je abonnement in zodra je nummer is overgezet.

Hoe betaal ik mijn Simyo facturen?

Je betaling verloopt via automatische incasso. Dit gebeurt altijd in de vierde week van de maand. Je krijgt daarvoor altijd een e-mail waarin we je laten weten dat je factuur klaar voor je staat op Mijn Simyo.

Hoeveel betaal ik voor mijn telefoon?

Dat heb jij zelf in de hand! Tijdens het bestellen kies jij hoeveel je per maand betaalt en hoeveel je eenmalig betaalt. Wil je lagere maandkosten? Dan betaal je eenmalig meer bij. Nadat je contractstermijn is verlopen is je telefoon afbetaald. Je betaalt daarna alleen nog maar de maandelijkse kosten voor je bundels.

Kies een ander maandbedrag voor je telefoon
  • Je hebt gekozen voor € 0 per maand
  • Je kan voor maximaal € 0 per maand kiezen
Let op: wij hebben de maandelijkse telefoonkosten teruggebracht naar € 0. Zo betaal je de telefoon in één keer. Je kan de slider verschuiven om maximaal € 10 per maand te betalen.
Eenmalig € 0
Maandelijks € 0
  • De totale kosten van je telefoon blijven altijd: € 0
  • Je aflosperiode blijft: 2 jaar
  • Je maandprijs inclusief je bundels: € 0
Je betaling is nog niet afgerond
Er ging iets mis met de betaling. Maar maak je geen zorgen, je kan het nog eens proberen. Het kan zijn dat je bank een technische storing heeft, dit zou je dan hier kunnen zien.
Je kan niet verder met je bestelling
Er is iets misgegaan! Je kan je bestelling niet afronden. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Per maand
Looptijd van 2 jaar
6 GB12 GB6 GB
€ 7
200 min/sms400 min/sms200 min/sms
€ 5
Telefoonkosten
€ 8
Totaal per maand
€ 20
Na looptijd van 2 jaar
€ 12
Eenmalig
Direct te voldoen
Telefoonkosten
€ 0
Ter controle van je rekeningnummer
€ 0,01
Via je eerste factuur
Aansluitkosten
€ 0
Thuiskopieheffing
€ 8,83
Bezorgkosten
€ 5
VriendenDeal korting
€ -10
Totaal eenmalig
€ 13,84
Alle prijzen zijn inclusief BTW
Alle prijzen zijn inclusief BTW
Per maand € 20
Eenmalig € 13,83

.