Mijn abonnement is nog niet ingegaan en toch heb ik al een factuur

Wanneer je een aanvraag nummerbehoud hebt ingediend zijn je bundels nog niet actief. Je bundels gaan in op het moment dat je telefoonnummer daadwerkelijk is overgezet naar Simyo. Vanaf dan worden de abonnementskosten in rekening gebracht.

We vragen je om je simkaart activeren op Mijn Simyo vóór je telefoonnummer is overgenomen. Je betaalt dan alleen eenmalig de aansluitkosten van € 15,-. Je hoeft je geen zorgen te maken over je abonnementskosten. Die betaal je pas vanaf het moment dat je telefoonnummer is overgenomen.

Wil je meer weten over het verschil tussen je abonnement en je bundels, lees dan dit artikel.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Kies een optie

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Kies een optie

Bedankt voor je feedback

.