Wil je een storing melden? Neem contact met ons op via Whatsapp of Chat. We beantwoorden je vraag vandaag nog.
Check hier of er een storing bekend is en hoe je het probleem zo snel mogelijk kunt oplossen.
Wel een storing, geen melding?
Ervaar je problemen, maar zijn er geen storingen bekend? Bekijk dan onderstaande oplossingen.
Wil je een storing melden? Neem contact met ons op via Whatsapp of Chat. We beantwoorden je vraag vandaag nog.
Ervaar je problemen bij het bellen of internetten en zijn er geen meldingen of storingen bekend? Doorloop dan onderstaande stappen om zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn.
Is of was er een storing en duurde die langer dan 12 uur? En vond de storing plaats vlakbij je woonadres? Dan kom je misschien in aanmerking voor compensatie. Je kunt de storing bij ons melden. De klantenservice zal je melding verwerken en bepalen of je recht hebt een vergoeding.
Wat houdt compensatie in?
Lang last hebben van een storing is natuurlijk vervelend. Daarom kun je een vergoeding krijgen voor de tijd dat je niet bereikbaar was door een storing. De minimale compensatie is € 1,-. Elke dag extra wordt hierbij opgeteld. De compensatie verschilt voor Prepaid en Sim Only.
Voor Prepaid wordt € 0,50 per dag (vanaf 12 uur) vergoed. Als je in aanmerking komt voor compensatie wordt het bedrag zo snel mogelijk toegevoegd aan de beltegoed.
Voor Sim Only berekenen we de compensatie per dag (vanaf 12 uur) op basis van je maandelijkse abonnementskosten.
Heb je bovenstaande stappen doorlopen en is er bevestigd dat je last hebt/had van een storing in jouw regio? Meld je dan hier aan voor compensatie.
We proberen een zo duidelijk mogelijke indicatie te geven over de oplostijd van een storing. Houd deze pagina in de gaten voor de laatste updates. Indien er iets wijzigt in de oplostijd, zul je dat hier terugvinden.
Je kunt onze klantenservice zowel telefonisch als via internetkanalen bereiken. Heb je geen netwerk? Probeer dan via een beschikbare WiFi-verbinding contact met ons op te nemen via WhatsApp of Chat.