Bundels nog niet verbruikt, toch buitenbundelkosten

Zie je buitenbundelkosten op je verbruik en ben je in de veronderstelling dat je bundels nog niet verbruikt zijn? Dan raden we je aan om na te gaan wanneer je bundel(s) zijn ingegaan. Dit kun je controleren op Mijn Simyo onder het kopje Facturen.

Open de factuur die je wil controleren. Je ziet nu een overzicht van je bundels en eventuele kosten buiten de bundel. Klik op 'Mijn bundels' om te zien op welke datum de bundels zijn ingegaan. Ook kun je hier de details van je verbruik inzien. Je kunt het aantal verbruikte minuten controleren met het aantal beschikbare minuten per maand.

Is dit je eerste maand bij Simyo? Dan vermoeden wij dat je een aanvraag voor nummerbehoud hebt ingediend die deze maand is uitgevoerd. Je ontvangt dan een evenredig deel van je bundel(s). We brengen uiteraard niet de volledige abonnementskosten in rekening.

Heb je toch nog een vraag? Dan kun je ons bereiken via het Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 08:00 - 20:00 uur op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).

Informatie over interetverbruik vind je op ons Forum en ons Blog.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top