Mijn telefoon vraagt om een code

Als je te vaak een verkeerde pukcode hebt ingevoerd, is je simkaart niet meer te gebruiken. De enige oplossing is dan om een vervangende simkaart te bestellen op Mijn Simyo. Bij deze meldingen weet je dat je simkaart geblokkeerd is:

  • Sim vergrendeld;
  • Sim geblokkeerd;
  • Sim geweigerd.

"Pincode onjuist"
Krijg je bovenstaande melding? Log dan in op Mijn Simyo en controleer je simkaartnummer onder het kopje Instellingen - Simkaart. Klopt het? Voer dan de foute pincode in tot je telefoon vraagt om de pukcode. Deze vind je onder het simkaartnummer. Nadat je de pukcode hebt ingevoerd, mag je een nieuwe pincode verzinnen en twee keer invoeren in je telefoon. Klopt het simkaartnummer niet maar is het wel een Simyo simkaart? Neem dan contact op met de klantenservice bij welk telefoonnummer je simkaart hoort.

Staat je melding er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 08:00 - 20:00 uur op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top