Klacht

Wij werken continu aan de verbetering van onze producten en dienstverlening. Helaas kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar tevredenheid werkt of verlopen is.

In dat geval kun je een klacht indienen via een contactkanaal naar jouw keuze. We zullen er dan alles aan doen om samen tot een oplossing te komen.

Lukt dit naar jouw idee toch niet? Dan kun je met de klacht terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten. Let wel: voordat je naar de Geschillencommissie gaat, moet je de klacht eerst bij ons ingediend hebben. Alleen dan neemt de Geschillencommissie je klacht in behandeling. Voor meer informatie kijk je hier: de Geschillencommissie en ODR.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Simyo wenst je hele fijne kerstdagen!