Hij is naar ons verstuurd, we reageren er zo snel mogelijk op.
Binnen 3 dagen, maar liever eerder.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst voor een Simyo Simo Only abonnement of Prepaid simkaart, dan neemt Simyo de bestelling direct in behandeling. Je gegevens worden gecontroleerd en het opgegeven bankrekeningnummer wordt getoetst aan het rekeningnummer dat je hebt opgegeven.
Bij een succesvolle toetsing, wordt de bestelling uiteraard snel vervolgd. De simkaart wordt de volgende werkdag verstuurd en komt drie werkdagen na de bestelling bij je binnen. Je hoeft niet thuis te blijven, want het Simyo startpakket past door de brievenbus!
Mocht er iets misgaan in dit proces, dan krijg je daar per e-mail melding van. Het kan zijn dat gegevens afwijken en dat wij je vragen om de missende gegevens toe te sturen. Heb je een bevestigingsmail van Simyo ontvangen, maar nog altijd geen simkaart in huis hebben? Dan verwijzen wij je graag naar dit artikel.
Voor meer informatie over de status van je bestelling, kun je ook terecht op ons Forum.
Antwoord binnen 1 werkdag
Ga naar het forum ›
Antwoord binnen 3 werkdagen
Mail ons ›
Vandaag tot 22:00 uur
Start een chat ›
Op werkdagen van 8:30 tot 20:00 uur
Bel ons ›
We bellen je zo snel mogelijk terug. Je kunt even een kopje thee nemen, maar schrik niet als we je meteen bellen met een onbekend nummer.
Hij is naar ons verstuurd, we reageren er zo snel mogelijk op.
Binnen 3 dagen, maar liever eerder.
Stuur ons een bericht met je vraag. Wij beantwoorden je vraag binnen 3 werkdagen