Heeft mijn telefoon een simlock?
Ben je een nieuwe klant en krijg je een melding als je de Simyo simkaart in je telefoon doet? Gebruik je een andere telefoon dan normaal en werkt de simkaart niet? Dan kan het zijn dat je telefoon een simlock heeft. Deze meldingen duiden op een simlock:
- Sim ongeldig;
- Netwerkcode;
- SP code;
- Blokkeringscode;
- Sim niet geldig;
- Plaats Sim;
- Sim niet beschikbaar.
Heb je één van deze meldingen? Haal dan je simkaart uit je telefoon en plaats deze daarna weer terug. Krijg je weer dezelfde melding? Dan weet je zeker dat je telefoon een simlock heeft. Neem contact op met de provider bij wie je de telefoon hebt aangeschaft. Zij hebben de unlockcode voor je. Krijg je een andere melding? Lees dan hier verder. Vraagt je telefoon om een code, lees dan dit artikel.
Staat je melding er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 8:00 - 20:00 uur op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0800-8007 (gratis voor iedereen).
Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?
Via dit formulier kun je geen vragen stellen
Kies een optie
Bedankt voor je feedback
Kunnen we je verder helpen?
Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?
Kies een optie