Foutmelding bij invoeren pincode en/of pukcode

Als je een foutmelding krijgt na het invoeren van de pincode, dan heb je de verkeerde pincode bij de verkeerde simkaart geprobeerd. Controleer op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart wat je juiste pin- en pukcode zijn. Heb je ooit de pincode in je telefoon veranderd? Dan vind je dat niet terug op Mijn Simyo.

Ben je de gewijzigde pincode vergeten?
Heb je jouw pincode gewijzigd en ben je deze vergeten? Dat kan natuurlijk gebeuren. Wij helpen je met het instellen van een nieuwe pincode:

  1. Pincode blokkeren
    Blokkeer expres de pincode door drie keer een foute pincode in te voeren.
  2. Pukcode intoetsen
    Toets dan de pukcode in. Ook de pukcode vind je op Mijn Simyo onder - Instellingen - Simkaart. Heb je een Samsung toestel? Dan kan het zijn dat je telefoon de pukcode niet accepteert. Lees dit artikel voor meer informatie.
  3. Nieuwe pincode aanmaken
    Je telefoon vraagt nu om een nieuwe pincode. Je mag er zelf één verzinnen, maar je kan natuurlijk ook kiezen voor de pincode op Mijn Simyo. 

Tip: wil je meer weten over je pin- en pukcode? In dit blog vertellen we er alles over!

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top