Foutmelding bij invoeren pincode en/of pukcode

Als je een foutmelding krijgt na het invoeren van de pincode, dan heb je de verkeerde pincode bij de verkeerde simkaart geprobeerd. Controleer op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart wat je juiste pin- en pukcode zijn. Heb je ooit de pincode in je telefoon veranderd? Dan vind je dat niet terug op Mijn Simyo.

Je kunt ervoor kiezen om je pincode expres te blokkeren door driemaal een foute code in te voeren. Je telefoon vraagt dan om de pukcode. Nadat je de pukcode hebt ingevoerd, word je gevraagd een nieuwe pincode in te voeren. Dit mag de pincode zijn die op Mijn Simyo staat, maar dit mag ook een zelf verzonnen pincode zijn. Je moet de nieuwe pincode bevestigen door die nog een keer in te voeren.

Krijg je de melding 'Voer PUK in'? Dan heb je niet de juiste pukcode gebruikt en heb je kennelijk niet de juiste simkaart in handen. Neem in dat geval contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter of met het contactformulier.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top