Heb je KPN Vast Internet, dan krijg je van ons gratis extra data! Meld je je aan voor Simyo Compleet, dan checken we bij KPN of er op het opgegeven woonadres KPN Vast Internet actief is. Je krijgt gratis extra data zolang je een Simyo abonnement hebt én op een adres met KPN Vast Internet woont. In dat geval gaat Simyo Compleet gelijk in met je abonnement.
Blijkt dat je niet op een adres met KPN Vast Internet woont, dan blijf je bij je reguliere abonnement. Als je één van de producten opzegt of als ze niet meer op hetzelfde adres staan, vervalt je voordeel van Simyo Compleet.
Simyo Compleet is een cadeautje en zeker niet verplicht. Je kan Simyo Compleet altijd uitzetten via Mijn Simyo.
Alle Simyo Compleet voorwaarden
Internetsnelheid
De maximale downloadsnelheid van 5G internet is 300 Mbps, de maximale uploadsnelheid is 150 Mbps. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon en van de dekking en drukte op het netwerk. Geen 5G-telefoon? Dan surf je gewoon verder op ons vertrouwde 4G-netwerk!
Buiten bundel tarief
Heb je geen internetbundel óf is je internetbundel op? Dan betaal je € 0,15 per MB.Geen zorgen over je internetverbruik? Activeer dan een dataplafond voor € 0,50 per maand.
Extra internetbundel
Als je internetbundel op is, kun je ook extra internetbundels kopen. Deze zijn geldig tot en met de laatste dag
van de maand.
500 MB
€ 5
Dekking
Simyo maakt gebruik van het betrouwbare 5G-netwerk van KPN. Zo profiteer jij van optimale dekking, waar je ook bent.
Controleer hier de dekking in jouw
regio. Vanaf 31 maart 2022 gebruiken wij het 3G netwerk niet meer. Wil je daar meer over weten? Lees dan meer.
Bundelverbruik
- Internetverbruik wordt afgerekend per KB
- MB's zijn 1 kalendermaand geldig
- Voor al onze tarieven, klik hier
- De Simyo Sim Only bundels zijn geldig in alle EU-landen, plus Zwitserland, Andorra, IJsland, Noorwegen,
Monaco, Liechtenstein en Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Twijfel je of een land onder de
regeling valt? Alle landen die je hier in zone 1 ziet staan, horen erbij. Voor
verbruik buiten zone1 gelden afwijkende tarieven
- Houd je verbruik gemakkelijk in de gaten via Mijn Simyo of de Simyo app. We sturen ook notificaties. Lees meer over de notificaties die je bij Simyo ontvangt.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.
5G netwerk
Geniet van 5G op het KPN-netwerk, zonder extra kosten. Geen 5G-telefoon? Dan surf je gewoon verder op ons vertrouwde 4G-netwerk!
Geldigheid belminuten en SMS
Belminuten en sms’jes zijn 1 kalendermaand geldig. Bij Simyo wordt elk gesprek per hele minuut naar boven
afgerond.
Overgebleven bundeltegoed neem je niet mee naar de volgende maand.
Buiten bundel tarief
Bij Simyo betaal je € 0,31 cent per minuut of sms wanneer je belminuten op zijn en je dus buiten je bundel
belt.
Extra belbundel
Extra bundels zijn altijd geldig in de maand van aankoop. Van de eerste tot en met de laatste dag van de maand.
Je kan bundels bijkopen op Mijn Simyo.
50 minuten of sms
€ 2
Bundelverbruik
- Binnen de bundel vallen gesprekken binnen Nederland naar mobiele en vaste nummers of voicemail en sms’jes.
- Simyo rondt ieder gesprek per hele minuut naar boven af
- Sms’jes worden afgerekend per bericht van maximaal 160 karakters
- Belminuten en Sms'jes zijn 1 kalendermaand geldig
- Voor verbruik in en naar het buitenland en voor bellen naar servicenummers gelden afwijkende tarieven
- Kies Onbeperkt Bellen om
oneindig te kunnen bellen, voor een vast bedrag per maand
- Voor al onze tarieven, klik hier
- De Simyo Sim Only bundels zijn geldig in alle EU-landen, plus Zwitserland, Andorra, IJsland, Noorwegen,
Monaco, Liechtenstein en Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Twijfel je of een land onder de
regeling valt? Alle landen die je hier in zone 1 ziet staan, horen erbij. Voor
verbruik buiten zone1 en servicenummers gelden afwijkende tarieven
- Houd je verbruik gemakkelijk in de gaten via Mijn Simyo of de Simyo app. We sturen ook notificaties. Lees meer over de notificaties die je bij Simyo ontvangt.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW
Als je een particulier abonnement of Prepaid hebt
We sturen je na het afronden van de bestelling een verificatiecode per sms. Reageer met dezelfde code om je
nummer te bevestigen. Vervolgens dienen wij de aanvraag in bij je vorige provider en zeggen daarmee ook je
aansluiting op. Nadat je de aanvraag hebt ingediend, kun je de status volgen op Mijn Simyo.
Als je een zakelijk abonnement hebt
Je vindt je klantnummer op je huidige factuur. Je factuur vind je door zelf of met je werkgever in te loggen op
de website van je huidige provider.
Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen.
Nummerbehoud zelf is gratis. Je abonnement bij je huidige provider moet je wel blijven betalen tot de einddatum
van je contract of je opzegtermijn. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de
provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het
contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn
aanvragen.
Check vooraf even je einddatum van je contract in de mijn-omgeving van je huidige provider zodat je niet voor
vervelende verrassingen komt te staan.
Nieuw nummer + eSIM
Heb je gekozen voor eSIM, de digitale simkaart die je op je telefoon installeert? En wil je ook een nieuw nummer?
Dan kan je al een kwartier na je bestelling aan de slag! Je eSIM installeer je namelijk meteen na het bestellen.
En je hoeft niet te wachten op nummerbehoud. Snel en eenvoudig, dus!
Wanneer wordt mijn nummer overgezet naar Simyo?
Standaard wordt je nummer overgezet naar Simyo, als je abonnement bij je huidige provider is afgelopen. Je
huidige provider hanteert meestal een opzegtermijn van 1 maand. Voorbeeld: Je abonnement bij Vodafone loopt over
twee weken af. Je nummer wordt dan over 31 dagen overgezet naar Simyo.
Het is ook mogelijk om tijdens de bestelling aan te geven dat je op een ander moment wilt overstappen. Je hebt de
volgende keuzes:
Het contract bij je huidige provider laten doorlopen en je nummer zo snel mogelijk naar Simyo
overzetten
Het abonnement bij je huidige provider wordt niet door ons opgezegd en loopt dus door totdat je zelf je huidige
provider opzegt. Je nummer wordt binnen enkele werkdagen overgezet naar Simyo. Van je huidige provider ontvang
je een nieuw telefoonnummer. Je krijgt bericht van Simyo wanneer je nummer wordt overgezet.
Het contract bij je huidige provider afkopen en je nummer zo snel mogelijk naar Simyo overzetten
We zeggen je abonnement bij je huidige provider op, ongeacht of je contract afgelopen is of niet. Je huidige
provider brengt de resterende maanden van je contract op je laatste factuur in rekening. Je nummer wordt binnen
enkele werkdagen overgezet naar Simyo. Je krijgt bericht van Simyo wanneer je nummer wordt overgezet.
Prepaid overstap: wat gebeurt er met mijn beltegoed?
Stap je over naar Simyo en heb je nog beltegoed op je huidige simkaart? Verbruik dit beltegoed zo snel mogelijk
of neem contact op met je vorige provider voor een passende oplossing. Zodra wij je Prepaid aansluiting bij je
vorige provider opzeggen, ontvang je het resterende beltegoed van hen terug. Wij houden je op de hoogte van de
overstap via e-mail en Mijn Simyo.
Looptijd
2 jaar:
Je abonnement loopt minimaal 24 maanden nadat je simkaart is geactiveerd. Na je 2-jarig contract vervallen de kosten voor je telefoon en betaal je alleen nog de kosten voor je abonnement. Het contract met Simyo wordt na je contractstermijn stilzwijgend verlengd en omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand.
Tussentijds opzeggen:
Als je je abonnement per direct opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom.
Annuleringstermijn
Binnen 14 dagen nadat je je telefoon en simkaart hebt ontvangen, kan je annuleren. Dat doe je via deze pagina. Na het annuleren heb je nog 14 dagen om de telefoon terug te sturen met het retourformulier dat je bij je telefoon kreeg. De volgende kosten worden bij annulering in rekening gebracht (als ze van toepassing zijn):
- Aansluitkosten
- Abonnementskosten voor de periode dat je het abonnement gebruikte
- Verbruikskosten (dat zijn kosten die buiten de bundel gemaakt zijn)
Hier kan je de bestelling annuleren.
Nummerbehoud
Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.
Bundelwijzigingen
- Je mag maandelijks overstappen naar hogere of lagere bundels. Je stapt dan over naar de op het moment van wijzigen geldende bundels en tarieven.
- Bij overstap naar een andere abonnementsvorm ontvang je de eventuele korting die hoort bij de nieuwe abonnementsvorm waar je op dat moment op overstapt. Je korting op je huidige abonnementsvorm komt dan te vervallen.
5G Internet
Internetsnelheid
De maximale downloadsnelheid van 5G internet is 300 Mbps, de maximale uploadsnelheid is 150 Mbps. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon en van de dekking en drukte op het netwerk. Geen 5G-telefoon? Dan surf je gewoon verder op ons vertrouwde 4G-netwerk!
Buiten bundel tarief
Heb je geen internetbundel óf is je internetbundel op? Dan betaal je € 0,15 per MB. Geen zorgen over je internetverbruik? Activeer dan een dataplafond voor € 0,50 per maand.
Extra internetbundel
Als je internetbundel op is, kun je ook extra internetbundels kopen. Deze zijn geldig tot en met de laatste dag van de maand.
500 MB
€ 5
Dekking
Simyo maakt gebruik van het betrouwbare 5G-netwerk van KPN. Zo profiteer jij van optimale dekking, waar je ook bent. Controleer hier de dekking in jouw regio.
Bundelverbruik
- Internetverbruik wordt afgerekend per KB
- MB's zijn 1 kalendermaand geldig
- Voor al onze tarieven, klik hier
- De Simyo Sim Only bundels zijn geldig in alle EU-landen, plus Zwitserland, Andorra, IJsland, Noorwegen, Monaco, Liechtenstein en Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Twijfel je of een land onder de regeling valt? Alle landen die je hier zone 1 ziet staan, horen erbij. Voor verbruik buiten zone 1 gelden afwijkende tarieven
- Houd je verbruik gemakkelijk in de gaten via Mijn Simyo of de Simyo app. We sturen ook notificaties. Lees meer over de notificaties die je bij Simyo ontvangt.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.
Bellen en sms’en
Geldigheid belminuten en SMS
Belminuten en sms’jes zijn 1 kalendermaand geldig. Bij Simyo wordt elk gesprek per hele minuut naar boven afgerond.
Overgebleven bundeltegoed neem je niet mee naar de volgende maand.
Buiten bundel tarief
Bij Simyo betaal je € 0,31 cent per minuut of sms wanneer je belminuten op zijn en je dus buiten je bundel belt.
Extra belbundel
Extra bundels zijn altijd geldig in de maand van aankoop. Van de eerste tot en met de laatste dag van de maand. Je kan bundels bijkopen op Mijn Simyo.
50 minuten of sms
€ 2
Bundelverbruik
- Binnen de bundel vallen gesprekken binnen Nederland naar mobiele en vaste nummers of voicemail en sms’jes.
- De Simyo Sim Only bundels zijn geldig in alle EU-landen, plus Zwitserland, Andorra, IJsland, Noorwegen, Monaco, Liechtenstein en Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Twijfel je of een land onder de regeling valt? Alle landen die je hier in zone 1 ziet staan, horen erbij. Voor verbruik buiten zone1 en servicenummers gelden afwijkende tarieven. Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt in dit voorbeeld het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.
- Simyo rondt ieder gesprek per hele minuut naar boven af Sms’jes worden afgerekend per bericht van maximaal 160 karakters.
- Belminuten en Sms'jes zijn 1 kalendermaand geldig.
- Voor verbruik in en naar het buitenland en voor bellen naar servicenummers gelden afwijkende tarieven.
- Kies Onbeperkt Bellen om oneindig te kunnen bellen,voor een vast bedrag per maand Voor al onze tarieven, klik hier.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.
Betaling
- Je betaalt je facturen via automatische incasso. Zodra je simkaart actief is begin je met betalen. Je betaalt per kalendermaand, en je betaalt je abonnementskosten een maand vooruit. Op de eerste factuur betaal je daarom een deel van een maand extra om je ‘achterstand’ in te halen. Daarna betaal je 1 maand per keer.
De belangrijkste specificaties op een rijtje
50 + 12 + 5 megapixel
Camera
16.76 cm / 6.6 inch
Beeldschermdiagionaal
128 GB of 256 GB
Geheugen
Telefoonomschrijving
Vang elk moment met het indrukwekkende camerasysteem en ervaar soepele prestaties dankzij de krachtige processor. Met het ruime Infinity-O display en de sterke batterij is de Samsung Galaxy A55 5G jouw ideale metgezel voor bellen, appen en al jouw entertainment. De hele dag, overal waar je gaat.
Lees meer over de Samsung Galaxy A55 5G
Lees meer over Samsung
Alle telefoonspecificaties
Dimensies
Energie
Batterij
Li-Po 5000 mAh. Niet verwijderbaar
Batterij capaciteit
5000 mAh
Hardware
Processor
Samsung Exynos 1480
Opslagruimte
128 GB of 256 GB
Geschikt voor geheugenkaart
Type koptelefoonaansluiting
USB Type-C
Waterbestendig
IP67: Stof- en waterdicht tot 1 m diep
Materiaal
Glas / Aluminium
Meegeleverde kabels
USB Type-C
Ondersteund netwerk type
2G / 3G / 4G+ / 5G
Scherm
Schermdiagonaal in CM
16.76 cm
Schermdiagonaal in inch
6.6 inch
Schermresolutie
2340 x 1080 pixels
Pixeldichtheid
390 pixels per inch
Verversingssnelheid
120Hz
Sim
Type simkaart
Nano-sim + eSIM
Software
Versie besturingssysteem
Android 14
Type besturingssysteem
Android
Beveiligingsupdates
Ontvangt nog tot 2029 beveiligingsupdates
Geschikt voor eSIM
eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.
Elke provider is bij een telefoonlening wettelijk verplicht deze informatie op te vragen. Op deze manier kunnen we inschatten of jij de telefoonlening financieel kunt dragen.
Deze informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden of doorgegeven aan derde partijen.
Welke samenstelling kies je als je inwonend bent?
Woon je bij je ouders of andere familieleden, waardoor je geen huur- of kooppartner bent? Dan kies je voor ‘Alleenstaand’.
Elke provider is bij een telefoonlening wettelijk verplicht deze informatie op te vragen. Op deze manier kunnen we inschatten of jij de telefoonlening financieel kunt dragen.
Deze informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden of doorgegeven aan derde partijen.
Bekijk hieronder welk netto inkomen bij jouw gezinssamenstelling aansluit.
Netto inkomen
Gehuwd/samenwonend zonder kinderen
Dit is het bedrag dat het hele huishouden maandelijks op de rekening krijgt. Dat kan een werksalaris of een uitkering zijn. Toeslagen en beloningen die je soms krijgt tellen niet mee. Is jouw maandsalaris niet altijd hetzelfde? Dan vul je het gemiddelde bedrag in van het afgelopen jaar.
Alleenstaand zonder kinderen
Dit is het bedrag dat je maandelijks op de rekening krijgt. Dat kan een werksalaris of een uitkering zijn. Toeslagen en beloningen die je soms krijgt tellen niet mee. Is jouw maandsalaris niet altijd hetzelfde? Dan vul je het gemiddelde bedrag in van het afgelopen jaar.
Gehuwd/samenwonend met kinderen
Dit is het bedrag dat het hele gezin maandelijks op de rekening krijgt. Dat kan een werksalaris of een uitkering zijn. Ook extra inkomsten zoals kinder- en/of partneralimentatie vallen hieronder. Toeslagen en beloningen die je soms krijgt tellen niet mee. Is jouw maandsalaris niet altijd hetzelfde? Dan vul je het gemiddelde bedrag in van het afgelopen jaar.
Alleenstaand met kinderen
Dit is het bedrag dat het hele gezin maandelijks op de rekening krijgt. Dat kan een werksalaris of een uitkering zijn. Ook extra inkomsten zoals kinder- en/of partneralimentatie vallen hieronder. Toeslagen en beloningen die je soms krijgt tellen niet mee. Is jouw maandsalaris niet altijd hetzelfde? Dan vul je het gemiddelde bedrag in van het afgelopen jaar.
Hoe werkt een eenmalige betaling?
Je kunt kiezen voor een eenmalige betaling van je telefoon door het maandbedrag op € 0 te zetten. Het telefoon betaal je dan in één keer. Op deze manier heb je geen maandelijkse telefoonkosten naast de kosten van het abonnement (data/bel/sms).
Hoe werkt een gespreide betaling?
Er is sprake van een krediet wanneer je er voor kiest om je telefoon in termijnen te betalen. Er worden geen rente of andere kosten gerekend voor dit krediet. Je betaalt dus altijd dezelfde prijs voor een telefoon, of je nu kiest voor een eenmalige betaling of een wanneer je betaalt in termijnen. De verplichte maandelijks betaling kun je voldoen via een automatische incasso. Dit geldt voor de totale looptijd van de kredietovereenkomst.
BKR en Inkomens-en lastentoets (ILT)
De Wet op het financieel toezicht (Wft) geldt per 1 mei 2017 ook voor het kopen van een telefoon met een gespreide betaling. De overheid heeft bepaald dat als je gespreid wilt betalen, je eigenlijk een vorm van krediet aangaat. Een lening dus. Wij zijn, bij een telefoonlening van € 250 of meer, verplicht om het op te nemen in het BKR-register. Bij een volledige aanbetaling of een Telefoonlening van minder dan € 250 vindt er geen BKR toetst en ILT-check plaats. We berekenen je maximale krediet onder andere aan de hand van gezinssamenstelling, je inkomen en je woonlasten. Na de ILT-toets voeren we een BKR-check uit. Bij deze check wordt gekeken of je nog lopende leningen hebt en of er geen betaalachterstanden zijn. Daarnaast wordt een krediet vanaf € 250 geregistreerd bij het BKR. Dit is een positieve registratie, net zoals de mogelijkheid om rood te staan bij de bank.
Elke provider is bij een telefoonlening wettelijk verplicht deze informatie op te vragen. Op deze manier kunnen we inschatten of jij de telefoonlening financieel kunt dragen.
Deze informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden of doorgegeven aan derde partijen.
Eigen auto
Als je een eigen auto hebt of een privé leaseauto hebt, kies je ‘ja’. Heb je een auto van de zaak? Dan kies je ‘nee’.
Elke provider is bij een telefoonlening wettelijk verplicht deze informatie op te vragen. Op deze manier kunnen we inschatten of jij de telefoonlening financieel kunt dragen.
Deze informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden of doorgegeven aan derde partijen.
Maandelijkse huur- of hypotheekkosten
Dit is het bedrag dat je elke maand betaalt aan je huur of hypotheek. Het gaat hierbij om je huur min huurtoeslag, of je hypotheekkosten min belastingteruggaaf.
Elke provider is bij een telefoonlening wettelijk verplicht deze informatie op te vragen. Op deze manier kunnen we inschatten of jij de telefoonlening financieel kunt dragen.
Deze informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden of doorgegeven aan derde partijen.
Bijzondere vaste maandlasten
Hier vul je in wat je maandelijks kwijt bent aan kinder- of partneralimentatie, het aflossen van je studentenlening of andere privéleningen.
Elke provider is bij een telefoonlening wettelijk verplicht deze informatie op te vragen. Op deze manier kunnen we inschatten of jij de telefoonlening financieel kunt dragen.
Deze informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden of doorgegeven aan derde partijen.
Hoeveel uur per week maak je voor alle kinderen gebruik van de dagopvang/buitenschoolse opvang?
Maak je geen gebruik van de opvang? Dan vul je hier 0 in. Gaat één kind vier dagen naar de dagopvang/buitenschoolse opvang? Dan vul je 4 in. Gaan twee kinderen drie dagen naar de dagopvang/buitenschoolse opvang? Dan vul je 6 in.
Elke provider is bij een telefoonlening wettelijk verplicht deze informatie op te vragen. Op deze manier kunnen we inschatten of jij de telefoonlening financieel kunt dragen.
Deze informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden of doorgegeven aan derde partijen.
Op je bon kan je verschillende eenmalige kosten tegenkomen. Wij leggen je precies uit hoe het daarmee zit.
Eenmalige abonnementskosten
Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de aansluitkosten van je abonnement. Deze eenmalige kosten schrijven we af op je eerstvolgende factuur. Die wordt dan automatisch afgeschreven van de bankrekening die jij hebt opgegeven.
Eenmalige telefoonkosten
Neem je een abonnement met telefoon? Dan kan je eenmalige telefoonkosten hebben. Dat hangt af van hoeveel je maandelijks betaalt en of je een BKR-registratie wil of kan nemen. Je eenmalige telefoonkosten betaal je direct bij het plaatsen van je bestelling.
Eenmalig € 0,01
Als je geen eenmalige telefoonkosten afrekent, dan vragen wij je € 0,01 over te maken. Zo controleren wij namelijk of jouw bankrekeningnummer klopt. Die € 0,01 krijg je later weer terug.
Telefoon
€ 18
-
Samsung Galaxy A55 5G
-
Telefoonkosten
€ 18
Abonnement
€ 9
-
10 GB
€ 2
-
Onbeperkt min/sms
€ 7
-
Dataplafond
€ 0,50
-
2 jaar
€ 0
Eenmalige kosten
€ 11,41
-
Aansluitkosten
Gratis
-
Thuiskopieheffing
€ 6,41
-
Bezorgkosten
€ 5
Met een dataplafond kun je zorgeloos internetten, zonder constant je bundel te checken. Het stopt automatisch wanneer je bundel op is. Zonder dataplafond kun je gewoon op volle snelheid blijven internetten, maar betaal je € 0,15 per MB zodra je bundel op is.
Met een dataplafond is al je internetverkeer in Nederland en Zone 1 landen (Europa) beschermd. Buiten Europa vallen de kosten buiten je bundel en ook buiten Dataplafond. Bekijk de tarieven voor buiten Europa hier.
Waarschuwingen vooraf
Je ontvangt een waarschuwings-sms bij 80% en 100% verbruik van je internetbundel in Nederland of andere Zone 1 landen. Deze meldingen ontvang je altijd, ook zonder het gebruik van een dataplafond.
Extra MB's
Is je bundel op? Je kunt op elk moment eenvoudig extra MB's aanschaffen, zelfs voordat je bundel volledig is verbruikt. Zolang je internet (of WiFi) hebt, kun je Extra MB’s bijkopen via Mijn Simyo. (via mijn.simyo.nl of de Simyo app). Je kunt ook Extra MB’s bijkopen via sms: stuur ‘500MB’ naar 1266 om voor € 5,- 500 MB aan extra data te ontvangen.