Wat is de einddatum van mijn contract?

De einddatum van je jaarabonnement vind je op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Onder 'Mijn abonnement' staat aangegeven tot welke datum je contract loopt.

Met een tweejarig abonnement en een jaarabonnement is het overigens ook mogelijk om maandelijks je bundels wijzigen.

Zie je de melding "Je contract is afgelopen." en heb je wel een één- of tweejarig abonnement afgesloten? Dan is je contractperiode verlopen. Je abonnement is nu maandelijks opzegbaar. Je bent nu vrij om te verlengen, op te zeggen óf om over te stappen naar een andere provider.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Kies een optie

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Kies een optie

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

.