Ik wil een vervangende simkaart

Is je telefoon gestolen of wil je een ander formaat simkaart? Dan heb je een vervangende simkaart nodig.

  1. Log in op Mijn Simyo. Onder het kopje Instellingen - Simkaart vind je de optie om een vervangende simkaart te bestellen.
  2. De simkaart kost € 5,-. Deze kosten brengen we automatisch in mindering op je beltegoed of in rekening op je factuur.
  3. Binnen drie werkdagen ontvang je een 3-in-1 simkaart, die past in elke telefoon. Je hoeft er niet voor thuis te blijven, want het pakketje past door je brievenbus.

Let op: Zie je op Mijn Simyo alleen de optie ‘Activeer je vervangende simkaart’? Dan kun je nu niet zelf een vervangende simkaart bestellen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.

Wanneer is mijn vervangende simkaart actief?
Je simkaart activeer je zelf op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart. Pas als je je vervangende simkaart activeert, wordt je telefoonnummer gekoppeld. Tot die tijd kun je je oude simkaart blijven gebruiken.

Pin- en pukcode
Als je je simkaart activeert, krijg je een nieuwe pin- en pukcode. De nieuwe codes ontvang je per e-mail en vind je op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart. Je telefoonnummer blijft wèl hetzelfde. Ook kopiëren we de instellingen van je oude naar de vervangende simkaart.

Telefoonnummers
Staan er telefoonnummers opgeslagen op je simkaart? Zet die dan handmatig over op je telefoon, voordat je de simkaart activeert. Weet je niet hoe je dit doet? Raadpleeg dan de handleiding van je telefoon.

Zoek je een nieuwe telefoon? Neem dan eens een kijkje in onze Telefoonshop.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top