Foutmelding na plaatsen simkaart

Krijg je een foutmelding op het scherm van je telefoon als je je simkaart wil gebruiken? Dit kan een aantal oorzaken hebben. We hebben de meest voorkomende meldingen voor je op een rijtje gezet. Klik op jouw melding voor een oplossing.

Krijg je één van de onderstaande meldingen? Dan moet je simkaart opnieuw aangemeld worden op het netwerk. Dat kun je eenvoudig zelf doen door je telefoon tien minuten uit te zetten en daarna weer aan te doen.

  • Sim(kaart) niet geregistreerd;
  • Geen service;
  • Beperkte service;
  • Sim niet actief;
  • Registratie simkaart mislukt.

Werkt dit niet? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij geven je simkaart een reset. Krijg je een andere melding? Lees dan hier verder.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Kies een optie

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Kies een optie

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

.