Simyo klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

Simyo verkozen tot klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

Nieuws

Simyo is verkozen tot het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland! We verslaan grote namen als de ANWB, KLM en Coolblue. Dit hadden we niet verwacht. We zijn supertrots op deze waardering.

Simyo is namelijk de eerste telecomprovider ooit die genomineerd is voor deze mooie prijs. De nominatie was al een prijs op zich. Nu mogen we onszelf zelfs een jaar lang het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland noemen. Een grote eer.

Over de award

Simyo onderzoektDe award voor het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland wordt sinds 2007 elk jaar uitgereikt door SmartAgent MarketResponse (SAMR) en Beeckestijn Business School. Zij laten willekeurige consumenten de klantvriendelijkheid van bedrijven keuren. Het is dus geen award waarbij de meeste stemmen gelden. En ook mooi: elk Nederlands bedrijf maakt kans.

De bedrijven zijn in totaal maar liefst 46 duizend keer gekeurd. Uit alle Nederlanders die hun stem hebben gegeven is een representatief consumentenpanel ontstaan. Dit panel gaf elk bedrijf waarmee het ervaring heeft een cijfer, waaruit de lijst met tien genomineerde bedrijven ontstond. Met dus onder andere Sim Only en Prepaid provider Simyo. En nu zijn wij dus door het consumentenpanel verkozen tot het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland!

Hard werken om aan de top te blijven

Simyo lekker bezigBij ons gaat vandaag de Simyo vlag uit. We zien dit als een mooie erkenning voor ons werk, maar wees gerust: het is voor ons morgen weer ‘business as usual’. De beste blijven is topsport en daar werken we hard voor! Al ontkurken we natuurlijk de champagne (of een biertje) om het winnen van de award te vieren.

Bij Simyo staat de Sim Only- en Prepaid klant op één. Mede als gevolg hiervan vindt de Consumentenbond ons sinds augustus 2013 de beste mobiele provider en hebben we met een Net Promotor Score-score van +41 de meest tevreden klanten van alle telecomproviders. Deze score brengt in kaart of klanten een bedrijf bij vrienden en familie zouden aanbevelen. Kunnen we volgens jou iets aan onze service verbeteren? Laat het dan vooral weten op het Simyo Forum, dan gaan we ermee aan de slag!

Trots op het winnen van een échte klantenprijs

Simyo beker“Wauw, hier zijn we echt heel blij mee en ook een beetje stil van. Dit is namelijk één van de belangrijkste klantenprijzen van Nederland. Juist omdat de klant bij ons altijd centraal staat, zijn we zo blij met het winnen van deze award”, vertelt Bart Versteijlen, General Manager van Simyo. “Het is een prachtige erkenning voor onze inzet. We streven er iedere dag naar om de dienstverlening en kwaliteit aan onze klanten verder te verbeteren. Vanavond vieren we een goed feestje, maar morgen gaan we weer hard aan het werk. Want de beste worden is een stap, maar de beste blijven is topsport. Volgend jaar willen we natuurlijk opnieuw het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland worden!”

Simyo klantvriendelijkste bedrijf van Nederland 2015

Discussie