Welke datum moet ik opgeven?

Is je aanvraag nummerbehoud afgewezen vanwege je contractdatum? Dan kun je een nieuw verzoek indienen via Mijn Simyo.

Controleer bij je huidige provider op welke datum je abonnement afloopt. De datum die je invult op Mijn Simyo, is afhankelijk van je huidige abonnement. Je hebt een opzegtermijn van één maand, tenzij je een zakelijk abonnement hebt. Bij een zakelijk abonnement heb je een opzegtermijn van drie maanden. Houd daar rekening mee.

Goed om te weten

  • Je kunt nummerbehoud al vanaf 4 maanden voordat je huidige abonnement afloopt aanvragen.
  • Simyo regelt kosteloos de overstap. Als wij je nummerbehoud regelen, zeggen wij ook je huidige contract op.

Tip: meer weten over nummerbehoud? In dit blog lees je hier alles over. 

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics