Nummerbehoud is afgewezen

Een aanvraag wordt afgewezen wanneer één of meerdere van de opgegeven gegevens niet juist zijn. Weet je niet wat de juiste gegevens zijn? Neem dan contact op met je vorige provider. Wegens privacyredenen ben jij de enige die deze gegevens mag opvragen. De juiste gegevens kun je vervolgens doorgeven via Mijn Simyo onder het kopje Overzicht.

Wil je meer weten over een afgewezen aanvraag? Kijk dan op ons Forum.

Je kunt ook afzien van nummerbehoud en het (tijdelijke) telefoonnummer van Simyo als eigen telefoonnummer gebruiken. Laat dan je bundels handmatig activeren door de klantenservice. Je voorkomt hiermee dat je buitenbundelkosten maakt.

De klantenservice is bereikbaar via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 09:00 - 17:30 op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top