Nummerbehoud is afgewezen

Is je aanvraag afgewezen door je huidige provider? Wij houden je hiervan op de hoogte per e-mail. We vertellen je hierin wat de reden van afwijzing is en wat de vervolgstappen zijn. Zo kun je je gegevens wijzigen op Mijn Simyo en een nieuwe aanvraag indienen.

Wil je meer weten over een afgewezen aanvraag? Kijk dan op ons Forum.

Nummerbehoud annuleren
Je kunt ook afzien van nummerbehoud en het (tijdelijke) telefoonnummer van Simyo als eigen telefoonnummer gebruiken. Laat dan je bundels handmatig activeren door de klantenservice. Je voorkomt hiermee dat je buitenbundelkosten maakt.

De klantenservice is bereikbaar via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 8:00 - 20:00 uur op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0800-8007 (gratis voor iedereen).

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top