Mijn nummer is overgezet en nu kan ik niet bellen

Je nummer wordt overgezet tussen 09:00 en 17:30. Het precieze tijdstip is niet bekend. Zodra je oude simkaart het niet meer doet, kun je de Simyo simkaart gebruiken. Vergeet niet de nieuwe pincode te gebruiken. Die staat in je welkomstbericht én op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart.

Is de dag al voorbij en kun je nog niet bellen met je eigen nummer? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij zoeken voor je uit wat er aan de hand is. De klantenservice is bereikbaar via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 09:00 - 17:30 op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top