Kan ik een zakelijk abonnement afsluiten?

Simyo biedt geen zakelijke abonnementen aan. Bij Simyo kun je wel een Sim Only abonnement of Prepaid simkaart bestellen.

Je kunt ervoor kiezen om een abonnement aan te schaffen op naam en rekening van je bedrijf. Zorg er dan wel voor dat de bedrijfsnaam overeenkomt met de tenaamstelling van je zakelijke rekening. Je kunt dit aangeven bij stap 3 van je bestelling.

We kunnen je geen speciale aanbiedingen doen of meerdere aansluitingen op één factuur tonen. Het is wel mogelijk om het BTW-bedrag apart te laten vermelden op je factuur. Log in op Mijn Simyo ga naar het kopje Instellingen - Persoonlijke gegevens. Hier kun je bij 'BTW-factuur' aangeven dat dit apart op je factuur vermeld wil zien staan.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top