Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig van 23 november 2020 tot en met 31 maart 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 23 november tot en met 31 maart) kiest voor de internetbundel van 15 GB, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Apps kindproof
Terug naar overzicht
1,514x gelezen
+0
+0
Terug naar overzicht
Sim only | Slimme tips |

Controle houden over de telefoonrekening van je kind: zo regel je dat!

Smartphones, tablets en je kind: een niet te missen combinatie. 96% van de jongeren tussen de dertien en negentien jaar heeft inmiddels een smartphone of tablet, beweert onderzoeksbureau GfK. Thuis, op school en zelfs op de fiets wordt heel wat gebruikgemaakt van populaire apps als WhatsApp, Instagram of Snapchat. Maar of je kind ook bezig is met zijn telefoonrekening? Als je daaraan twijfelt en als ouder niet voor verrassingen wilt komen te staan, bieden deze tips uitkomst. Hoe voorkom je dat je kind elke maand over zijn Sim Only bundel gaat of onnodig geld uitgeeft aan smartphone-apps? In dit artikel bespreken we hoe je als ouder meer controle houdt over het smartphonegebruik van je kind.

Zo hou je controle over de kosten van je kind

Simyo lekker bezigJe kind kan kosten maken door nieuwe apps te kopen of door in een app, zoals een spelletje, geld te besteden aan extra functies. Hieronder lees je hoe je als ouder hierover de controle houdt op Android en iOS. Met Windows Phone regel je dit via de computer.

Gastaccount: zo kan je kind niet zomaar overal bij

Gebruiken jullie thuis een gedeelde tablet, of gebruikt je kind weleens jouw smartphone om spelletjes te spelen? Overweeg dan een gastaccount in te stellen. Hiermee kan je kind de tablet of smartphone gebruiken zonder dat hij bijvoorbeeld jouw mail kan bekijken. iOS, het besturingssysteem van de iPhone en iPad, en Windows Phone bieden deze mogelijkheid niet. Android wel. Je stelt dit als volgt in:

  • Scroll bovenaan het scherm naar beneden;
  • Druk op het poppetje rechts bovenin het verschenen scherm;
  • Druk op ‘Gastaccount’ om over te schakelen naar het gastaccount.

Android - Gastaccount

Beperkingen instellen: Zo kan je kind zelf niets installeren

Je kunt een smartphone of tablet zo instellen dat je kind geen apps kan downloaden. Op een iPhone of iPad werkt dit anders dan bij een Android-apparaat. In het instellingenmenu van iOS kun je het downloaden van apps verbieden.

Dat stel je als volgt in:

  • Open de ‘Instellingen’-app;
  • Ga onder ‘Algemeen’ naar ‘Beperkingen’;
  • Schuif het groene balkje bij ‘Apps installeren’ naar links.

iOS - Apps installeren

Wil je dat je kind geen apps downloadt op een Android-apparaat? Schakel dan de Play Store uit.

Met Android-apparaten gaat het als volgt:

  • Ga naar het instellingenmenu van je apparaat;
  • Druk op ‘Apps’;
  • Druk op ‘Google Play Store’;
  • Druk vervolgens op ‘Uitschakelen’. De app is dan verborgen voor je kind.

Android - Apps uitschakelen

Leeftijd instellen voor App Store

Wil je dat je kind zelf apps, video’s of muziek kan downloaden, maar dat die wél geschikt zijn voor zijn leeftijd? Dat kan. In de App Store van Apple en Play Store van Google kun je een leeftijdsgrens instellen.

Dit doe je voor iOS als volgt:

  • Open de ‘Instellingen’-app;
  • Ga onder ‘Algemeen’ naar ‘Beperkingen’;
  • Scroll naar beneden en stop bij het kopje ‘Toegestaan Materiaal’;
  • Hier kun je los van elkaar een leeftijdsgrens instellen voor onder andere films, apps en muziek.

iOS - Leeftijd instellen

Op Android-apparaten gaat het iets anders:

  • Open de ‘Play Store’-app;
  • Druk linksboven op de drie streepjes;
  • Scroll in het verschenen menu naar beneden en druk op ‘Instellingen’;
  • Druk op ‘Ouderlijk toezicht’;
  • Vervolgens bepaal je aan welke leeftijdsgrens apps en games moeten voldoen en of muziek grof taalgebruik mag bevatten.

Android - Play Store leeftijdsgrens

Zo geeft je kind geen geld uit aan apps

Bij sommige apps kun je geld betalen voor verbeteringen of uitbreidingen. Het kan voor je kind verleidelijk zijn om aanbiedingen van een spelletje te kopen, zodat hij bijvoorbeeld naar een hoger level kan. Je kunt een smartphone of tablet zo instellen dat je kind geen in-app aankopen kan doen.

Voor iOS en Android verschilt hiervoor de aanpak. Gebruik voor de App Store van iOS een account waarvan je kind het wachtwoord niet weet. Hij kan dan alleen apps downloaden als jij het wachtwoord voor hem invoert.

Op Android-apparaten kun je de Play Store van Google zo instellen dat je kind wél gratis apps kan downloaden, maar geen betaalde apps. Gebruik, net als met een iPhone of iPad, dan wél een account voor de Google Play Store waarvan je kind het wachtwoord niet heeft.

Voor iOS-apparaten stel je zo in dat je niets in een app kan kopen:

  • Open de 'Instellingen'-app;
  • Ga onder 'Algemeen' naar 'Beperkingen';
  • Schuif de slider bij 'Kopen vanuit apps' naar links.

iOS - Apps kopen

De Google Play Store voor Android-smartphones stel je als volgt in:

  • Open de Play Store-app;
  • Druk linksboven op de drie streepjes;
  • Scroll in het verschenen menu naar beneden en druk op ‘Instellingen’;
  • Druk daar op ‘Verificatie vereisen voor aankopen’;
  • Druk vervolgens op ‘Voor alle Play-aankopen op dit apparaat’;
  • Je hebt nu een wachtwoord nodig om in-app aankopen te doen.

Android - In-app aankopen

De maatregelen die we hierboven besproken hebben iets met elkaar gemeen: een wachtwoord. Als je kind dat weet, kan hij jouw maatregelen omzeilen.

Mobiel internet belangrijk voor jongeren

Je kind kan ook extra kosten maken door meer te internetten dan zijn internetbundel toestaat. Jongeren vinden mobiel internet op hun smartphone of tablet heel belangrijk. Volgens onderzoeksbureau GfK gebruikt 84% van de jongeren met een smartphone of tablet mobiel internet. Verbruikt je kind weleens te veel MB’s? Hieronder staan databesparende tips waar je zelf misschien ook wel wat aan hebt!

Mobiel internet uitschakelen

Met Sim Only van Simyo ontvangt je kind een sms’je als hij al zijn MB’s heeft verbruikt. Daarna kan hij nog wel mobiel internetten, maar tegen een hoger tarief. Je kind voorkomt buitenbundelkosten door mobiel internet op zijn smartphone uit te zetten.

Op een iPhone zet je mobiel internet als volgt uit:

  • Open de ‘Instellingen’-app;
  • Druk op ‘Mobiel netwerk’;
  • Schuif de slider naast ‘Mobiele data’ naar links om mobiel internet uit te zetten.

iOS - Mobiel Internet uit

Met een Android-smartphone doe je dat zo:

  • Open de instellingen van je smartphone;
  • Druk onder ‘Draadloos en netwerken’ op ‘Gegevensverbruik’;
  • Schuif de slider naast ‘Mobiele gegevens’ naar links om mobiel internet uit te zetten.Android - Internet uitzetten

Ook met een Windows Phone kun je mobiel internet uitzetten:

  • Open de instellingen;
  • Druk op ‘mobiel netwerk & simkaart’;
  • Schuif de slider naast ‘Dataverbinding’ naar links om mobiel internet uit te zetten.

Windows Phone - Data uitschakelen

Het is ook mogelijk om met Android-smartphones een MB-limiet in te stellen. Je kind kan dan niet meer MB’s verbruiken dan de ingestelde limiet.

Deze limiet stel je als volgt in:

  • Open de instellingen van je smartphone;
  • Druk onder ‘Draadloos en netwerken op ‘Gegevensverbruik’;
  • Schuif de slider naast ‘Mobiele datalimiet kiezen’ naar rechts;
  • Je kunt nu een datalimiet instellen.

 

Android - Internet uitzetten

Wil je dat je kind elke maand precies genoeg MB’s heeft? Meer tips om nooit meer over je mobiele datalimiet heen te gaan lees je hier! Als je niet wil dat je kind over zijn internetbundel heen gaat, kun je op Mijn Simyo mobiel internet uitschakelen.

Wifi kost geen data

Op steeds meer plaatsen is er wifi. Niet alleen thuis, maar bijvoorbeeld ook op school en de sportvereniging. Dit type internet is niet altijd even snel als een mobiele internetverbinding, maar je kunt er wel mee browsen en apps gebruiken zonder MB’s uit je eigen internetbundel te verbruiken. Het gebruik van wifi is alleen niet altijd even veilig. In dit artikel lees je hoe je slim omgaat met de risico’s van openbare netwerken.

Het is vaak nog geen minuutje werk om te kijken of er een wifi-netwerk in de buurt beschikbaar is. Open op de telefoon de ‘Instellingen’-app en druk op ‘Wi-Fi’. Zet wifi aan: de telefoon laat dan beschikbare wifi-netwerken zien.

Zuiniger omgaan met je MB’s: zo doe je dat!

Simyo lekker bezigKinderen zijn dol op social media-apps. Ze whatsappen, snapchatten en instagrammen er op los. Helaas voor hen verbruiken deze apps ook veel MB’s. Hieronder bespreken we hoe je deze apps zelf zuiniger maakt.

Facebook

De Facebook-app speelt video’s automatisch af. Dit kun je uitschakelen om MB’s te besparen.

Zo doe je dat op de iPhone:

  • Open de Facebook-app;
  • Druk rechtsonder op ‘Meer’;
  • Scroll naar beneden en druk op ‘Instellingen’;
  • Druk daarna op ‘Accountinstellingen’;
  • Druk op ‘Video’s en foto’s;
  • Druk op ‘Automatisch afspelen’ en selecteer ‘Alleen bij Wi-Fi-verbindingen’ of Video’s nooit automatisch afspelen’ om MB’s te besparen.

iOS - Facebook

Op een Android-smartphone doe je dit als volgt:

  • Open de Facebook-app;
  • Druk rechtsboven op de drie streepjes;
  • Scroll naar beneden en druk onder ‘Help en Instellingen’ op ‘Appinstellingen’;
  • Druk op ‘Automatisch afspelen’ en selecteer ‘Alleen bij Wi-Fi-verbindingen of ‘Video’s nooit automatisch afspelen’ om MB’s te besparen.

Android - Facebook

De Windows Phone-app speelt video’s niet automatisch af.

Twitter

Net als bij Facebook kun je voorkomen dat de Twitter-app video’s automatisch afspeelt.

Op een iPhone doe je dit zo:

  • Open de Twitter-app;
  • Druk rechtsonder op het poppetje;
  • Druk naast je profielfoto op het tandwieltje om de Twitter-instellingen te openen;
  • Druk op ‘Instellingen’;
  • Druk op ‘Video autoplay’;
  • Je bespaart voortaan MB’s door op ‘Gebruik alleen Wi-Fi’ of ‘Speel video’s nooit automatisch af’ te drukken.

iOS - Twitter

Met een Android-smartphone gaat het op deze manier:

  • Open de Twitter-app;
  • Druk rechtsboven op de drie puntjes en klik op ‘Instellingen’;
  • Druk op ‘Algemeen’;
  • Druk op ‘Video’s automatisch afspelen’;
  • Je bespaart voortaan MB’s door op ‘Alleen via Wi-Fi’ of ‘Video’s in tijdlijnen niet automatisch afspelen’ te drukken.

Android - Twitter

De Windows Phone-app voor Twitter speelt video’s niet automatisch af.

Instagram

Deze populaire foto-app verbruikt redelijk veel MB’s. Een voordeel aan Instagram is dat de app een databesparende optie heeft. Hiermee worden bijvoorbeeld video’s minder scherp afgespeeld, waardoor je minder MB’s verbruikt.

De databesparende optie zet je op een iPhone als volgt aan:

  • Open de Instagram-app;
  • Druk rechtsonder op het poppetje;
  • Druk rechtsboven op het tandwieltje om de instellingen van Instagram te openen;
  • Scroll naar beneden en druk onder ‘Instellingen’ op ‘Mobiel dataverbruik’;
  • Schuif de slider naar rechts om ‘Minder data gebruiken’ te activeren.

iOS - Instagram

Met een Android-smartphone gaat het iets anders:

  • Open de Instagram-app;
  • Druk rechtsonder op het poppetje;
  • Druk rechtsboven op de drie puntjes om het instellingenmenu van Instagram te openen;
  • Scroll naar beneden en druk onder ‘Instellingen’ op ‘Mobiel dataverbruik’;
  • Druk op ‘Minder data gebruiken’ om de databesparende modus aan te zetten.

Android - Instagram

Op een Windows Phone kun je het automatisch afspelen van video’s niet uitschakelen.

YouTube

YouTube kan één van de grootste dataslurpende apps op je smartphone zijn. Wist je al dat je er zelf voor kunt zorgen dat de app iets minder MB’s nodig heeft? Dit doe je door de optie uit te schakelen dat video’s automatisch in HD worden afgespeeld als ze in deze resolutie afspeelbaar zijn.

Op de iPhone doe je dit als volgt:

  • Open de YouTube-app;
  • Druk rechtsboven op de drie puntjes;
  • Druk op ‘Instellingen’;
  • Schuif bij ‘HD alleen afspelen via wifi’ het slidertje naar rechts om MB’s te besparen.

iOS - YouTube

Met een Android-smartphone gaat het op deze manier:

  • Open de YouTube-app;
  • Druk rechtsboven op de drie puntjes;
  • Druk op ‘Instellingen’;
  • Druk op ‘Algemeen’;
  • Schuif bij ‘Mobiel data beperken’ het slidertje naar rechts om MB’s te besparen.

Android - YouTube

YouTube heeft geen officiële Windows Phone-app.

Snapchat

Snapchat is voor jongeren dé app van dit moment. Je verstuurt hiermee foto’s en video’s naar elkaar. De ontvanger kan dit dan een paar seconden bekijken. Daarna verdwijnt de foto. Snapchat is niet echt datavriendelijk, maar wél vermakelijk. Helaas heeft deze app geen databesparende mogelijkheden.

Alle MB’s op: wat nu?

Simyo onderzoektZijn alle MB’s van de internetbundel van je kind ondanks deze slimme maatregelen tóch op? Simyo heeft een extra internetbundel van 500 MB groot. Deze kost 5 euro en dit bedrag wordt automatisch opgeteld bij de telefoonrekening van je kind. Je activeert deze bundel via Mijn Simyo. Lekker handig!

Stap nu over naar Simyo

In een paar eenvoudige stappen bestel jij je Simyo simkaart.