Mijn internet doet het niet

Bij Simyo kun je zowel met je Prepaid simkaart als met je Sim Only abonnement in Nederland internetten. Met je Sim Only kan dat zelfs overal ter wereld! Kun je niet internetten? Controleer dan onderstaande oplossingen

1. Toestelinstellingen
Stel op je telefoon de juiste APN en mobiele data in. Dit doe je zo:

  • APN: stel de APN in op 'portalmmm.nl'. Zo maakt je telefoon verbinding met het mobiele netwerk.
  • Mobiele data: schakel ‘Mobiele data’ of ‘Mobiele gegevens’ in zodat je toestel verbinding kan maken met het internet via het netwerk.

Wil je weten waar je de APN en mobiele data kunt instellen in je telefoon? In onze Toestelhulp leggen we het stap voor stap uit. Selecteer jouw telefoon en volg de instructies.

2. Internet inschakelen via Mijn Simyo
Controleer ook op Mijn Simyo of je de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' aan hebt staan, anders is internet geblokkeerd op je simkaart. Je vindt deze optie onder het kopje Instellingen - Netwerkinstellingen.

3. Zet je telefoon even uit en weer aan
Zet je telefoon uit en weer aan. Je Simyo simkaart meldt zich dan opnieuw aan op het netwerk.

Ben je in het buitenland en kun je niet internetten?
Lees dit artikel voor meer tips.


Tip: MB's besparen: best belangrijk als je misschien MB's tekort komt! In dit blog bespreken we 5 tips om effectief MB's te besparen.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top