Mijn internet doet het niet

Bij Simyo kun je zowel met je Prepaid simkaart als met je Sim Only abonnement in Nederland internetten. Kun je niet internetten? We helpen je met de juiste instellingen op Mijn Simyo en op je telefoon.  

Instellingen op Mijn Simyo
Zet op Mijn Simyo de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' én 'Internet op je mobiel in het buitenland' aan. Je vindt deze optie onder het kopje Instellingen - Netwerkinstellingen. Zet daarna je telefoon uit en weer aan. Je Simyo simkaart meldt zich dan opnieuw aan op het netwerk met de nieuwe instellingen.

Instellingen op je telefoon
Staat internet aan op Mijn Simyo, maar heb je geen internetverbinding? Dan ligt dat waarschijnlijk aan de instellingen op je telefoon. In onze Toestelhulp leggen we stap voor stap uit hoe je dit instelt.

Ben je in het buitenland en kun je niet internetten?
Met een Sim Only abonnement kun je overal ter wereld internetten. In dit artikel nemen we de instellingen voor in het buitenland met je door.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top