Mijn instellingen voor 4G zijn goed, maar toch werkt 4G niet

Als je gebruik wil maken van Flex 4G is het handig om onderstaande punten te controleren:

  • Is je telefoon 4G ready?
  • Zit je in een gebied waar 4G is?
  • Heb je de Flex 4G bundel aangezet op Mijn Simyo?
  • Is je APN 'portalmmm.nl'?

Werkt 4G toch niet? Dan zou het aan je simkaart kunnen liggen. Oudere simkaarten (vaak met een simkaartnummer dat begint met een 4) zijn niet geschikt om gebruik te maken van het 4G netwerk. In dat geval kun je op Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen onder het kopje Instellingen - Simkaart.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Kom je er niet uit?

Top