Mijn instellingen voor 4G zijn goed, maar toch werkt 4G niet (Sim Only)

Heb je geen 4G internet? Dan kan het zijn dat je instellingen niet helemaal goed staan. Of dat je bijvoorbeeld geen 4G ready telefoon hebt. Het is daarom handig om het volgende te controleren:

  • Is je telefoon 4G ready?
  • Staat je netwerkmodus ingesteld op 4G? Wil je weten hoe je dit aanpast? Hier vind je de handleiding van je telefoon.
  • Heb je de juiste internetinstellingen op je telefoon?
  • Zit je in een gebied waar 4G is?
  • Heb je een Simyo Sim Only abonnement? Alleen dan kun je internetten via 4G. Meer lezen over overstappen naar een Sim Only abonnement? We leggen het hier uit.

Werkt 4G toch niet?
Dan zou het aan je simkaart kunnen liggen. Oudere simkaarten (vaak met een simkaartnummer dat begint met een 4) zijn niet geschikt om gebruik te maken van het 4G netwerk. In dat geval kun je op Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen onder het kopje Instellingen - Simkaart.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Gerelateerde Forum topics

Simyo wenst je hele fijne kerstdagen!