Internet in het buitenland werkt niet

Heb je geen verbinding met internet in het buitenland? Controleer dan de instellingen op Mijn Simyo en op je telefoon.

Instellingen op Mijn Simyo

  • Zet de opties 'Internet op je mobiel in het buitenland' én 'Internet op je mobiel in Nederland' aan op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Je vindt de optie onder Instellingen - Internet en bellen.
  • Zet daarna je telefoon uit en weer aan. Je Simyo simkaart meldt zich dan opnieuw aan op het netwerk met de nieuwe instellingen.

Instellingen op je telefoon
Controleer de volgende instellingen op je telefoon:

Heb je een sms’je gehad over kosten in het buitenland?​
We hebben je misschien al een sms'je gestuurd, omdat je verbruik in het buitenland tot nu toe € 60,50 bedraagt. Je kunt de optie voor internet in het buitenland weer activeren door een sms'je te sturen naar 1330, met de tekst 'ja'.

Let op: wil je vanuit het buitenland onze klantenservice bellen, dan kan dat via +31202003007 of 0031202003007. Het tarief voor bellen vanuit het buitenland is afhankelijk van de zone waarin je bent.


Tip: hoe werkt bellen en internetten in het buitenland en wat moet je doen als je geen bereik hebt? In dit blog lees je hier alles over.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

Verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

Verstuur

Bedankt voor je feedback