Ik wil mijn Sim Only opzeggen

We vinden het jammer dat je wil opzeggen. Ben je ergens ontevreden over? Dan willen we graag met je in gesprek om dit voor je op te lossen. Je kunt de klantenservice bereiken via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 08:00 - 20:00 uur op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).

Ben je vooral op zoek naar een nieuwe telefoon? Kijk dan in onze Telefoonshop.

Weet je zeker dat je je abonnement wil opzeggen? Dan kan dat op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Zorg dat je alle stappen doorloopt om je opzegging per e-mail bevestigd te krijgen.

Let op:

  • Wil je je telefoonnummer meenemen? Lees dan dit.
  • Hier leggen we uit wanneer je abonnement precies stopt.
  • Heb je nog een lopend contract? Dan kun je je abonnement afkopen. Wil je daar meer over weten? Kijk dan hier.

Help ons verbeteren. Is dit het antwoord dat je zoekt?

ja nee

Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?

Via dit formulier kun je geen vragen stellen

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kunnen we je verder helpen?

Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?

verstuur

Bedankt voor je feedback

Kom je er niet uit?

Top