Ik wil mijn Sim Only opzeggen
Denk je er over om je Sim Only abonnement op te zeggen? Dat vinden we erg jammer. Daarom maken we graag nog even gebruik van dit moment om een aantal dingen met je te delen, voordat je écht de knoop doorhakt.
- Gratis elke maand je bundels wijzigen
Wist je dat je bij Simyo elke maand gratis je bundels kan aanpassen? Naar boven óf naar beneden. - Betrouwbaar netwerk van KPN
Simyo gebruikt het KPN netwerk: het als uitstekend geteste 4G-netwerk van Nederland. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. - 25 keer de beste
De consumentenbond kroonde Simyo al 25 keer tot beste mobiele provider. Daar krijgen we nooit genoeg van.
Kunnen wij nog iets voor je betekenen?
Wij gaan graag met je in gesprek om te kijken wat voor jou kunnen doen.
Hoe zeg ik mijn Simyo Sim Only abonnement op?
Als je zeker weet dat je wil opzeggen, dan willen we natuurlijk dat dit soepel verloopt. Hiervoor is het belangrijk dat wij weten of je jouw telefoonnummer wil meenemen naar je volgende provider.
- Opzeggen met nummerbehoud
Wil je je telefoonnummer behouden? Bestel dan een aansluiting bij de nieuwe provider en vraag nummerbehoud aan. Zodra deze is goedgekeurd, wordt jouw abonnement bij Simyo automatisch opgezegd. - Opzeggen zonder nummerbehoud
Zeg dan je abonnement op via Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Zorg dat je alle stappen doorloopt en je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail van je opzegging.
Heb je thuis KPN en wil je dat opzeggen?
Als je thuis KPN Vast Internet hebt, krijg je bij Simyo dubbele bundels. Dat heet Simyo Compleet. Wil je jouw KPN-abonnement opzeggen? Dit is de opzegpagina van KPN. Daar volg je de aangegeven stappen.
Hoe kunnen we het antwoord verbeteren?
Via dit formulier kun je geen vragen stellen
Kies een optie
Bedankt voor je feedback
Kunnen we je verder helpen?
Wat zou je gedaan hebben als je het antwoord niet had gevonden?
Kies een optie