mijn simyo app

Mijn Simyo-app voor iOS en Android vernieuwd

Nieuws

Vanaf vandaag is de vernieuwde Mijn Simyo-app beschikbaar in de App Store van Apple en de Play Store van Google. De nieuwe versie is een update van de huidige app, waarvan wij vinden dat het ervoor zorgt dat jij nog meer de controle hebt. Zo kun je nu ook met je prepaid gebruikmaken van de app en is het servicegedeelte voor Sim Only-klanten beter ingericht.

Hulp van Simyo klanten

De vernieuwde Mijn Simyo-app is mede ontstaan door gebruik te maken van de ervaringen van klanten. Na eerdere versies van de app zijn er veel suggesties en verbeterpunten voorgesteld door gebruikers. Hiervoor is op het Simyo forum een plek ingericht waar iedere klant zijn of haar ervaringen kan delen. Samen met meerdere testen van de app waarin klanten gedurende de ontwikkeling meehielpen, is door de feedback van klanten veel verbeterd aan de Mijn Simyo-app.

Overzicht belminuten

Simyo app overzichtMet het openen van de app kun je gelijk zien hoeveel belminuten je deze maand nog overhebt. Ook kom je er gelijk achter hoeveel MB aan data je nog kunt verbruiken en hoeveel sms’jes je nog kunt versturen. Je ziet in een oogopslag wat je verbruik is en wat je nog kunt verbruiken. Lekker eenvoudig dus.

Historie

Verder geeft de app een goed inzicht in je maandelijkse verbruik, maar de Mijn Simyo app slaat ook het verbruik van eerdere maanden op. Onder ‘Historie’ krijg je door de drie verschillende tabbladen meer inzicht in de basisinformatie die de applicatie weergeeft op de overzichtspagina. Onder ‘Bellen & sms’, ‘internet’ en ’kosten’ zie je door middel van grafieken een duidelijk overzicht van je verbruik en kosten in de afgelopen drie maanden. Een legenda verschaft extra duidelijkheid. Een informatieballon, ‘i’, bij enkele pagina’s aan de rechter bovenkant zorgt, bij eventuele onduidelijkheid, voor extra informatie. Naast het gegeven dat je met een druk op de knop dus je verbruik kunt zien, kun je ook snel zien welk gedeelte van je bundel het ‘het zwaarste’ heeft te verduren.

Facturen binnen handbereik

Simyo app facturenVoor de administratie is het handig om alle facturen van je telefoon binnen handbereik te hebben. De app biedt je deze mogelijkheid. Onder historie is het mogelijk om alle facturen van je abonnementsperiode op te vragen. In een overzichtspagina zie je in een oogopslag al welk bedrag je welke maand aan je abonnement kwijt was. Binnen de applicatie kun je van elke maand bovendien de factuur inzien. Deze facturen bieden een compleet overzicht van het verbruikte aantal belminuten, de belminuten die je meeneemt naar de nieuwe maand en de verbruikte mobiele data. Ook kan je de facturen rechtstreeks vanuit de app openen in PDF-formaat en printen.

 

Service voor vragen

Simyo app serviceNaast dat het mogelijk is om allerlei informatie van je abonnement en verbruik in de app te bekijken, biedt de Mijn Simyo-app ook – waar nodig – een helpende hand. Een goede zelfservicemogelijkheid die helpt in het beantwoorden van je vragen mag daarbij niet ontbreken.

Zo is er een apart gedeelte met meest gestelde vragen. Ook is het mogelijk om via de zoekfunctie antwoorden te vinden op je vragen. Als je vraag dan alsnog niet is beantwoord, dan stuurt de app je op weg naar het forum, ons Twitter-kanaal en de klantenservice.

 

Download de app

Simyo vindt dat je met deze app meer de controle hebt over je Sim Only-abonnement of prepaid. Uiteraard zal de applicatie in de toekomst verbeterd worden zodat hij nóg meer controle aan de gebruiker geeft. Download dus nu de Mijn Simyo-app in de App store of Play store en krijg direct nog meer controle over jouw abonnement! Heb je nog ideeën om de Mijn Simyo-app te verbeteren, dan zijn we heel benieuwd naar je mening.