Verlengen met een telefoon

Verlengen met een telefoon

  • Betaalbare telefoons van betrouwbare merken
  • Jij bepaalt hoe je betaalt
  • Maandelijks je bundels aanpassen, ook omlaag

Wat is verlengen met een telefoon?

Heel simpel! Verlengen met een telefoon bij Simyo is perfect voor onze trouwe klanten die een nieuwe telefoon bij hun abonnement willen. Kies nieuwe bundels of behoud je huidige abonnement, verleng met 24 maanden, en betaal je telefoon maandelijks of in één keer af.

Populaire telefoons

Apple

  • 6.1 inch scherm
  • 48 megapixel camera
  • Sinds september 2023

Samsung

  • 6.7 inch scherm
  • 50 megapixel camera
  • Sinds september 2024

Apple

  • 6.1 inch scherm
  • 12 megapixel camera
  • Sinds september 2022

De voordelen op een rijtje

Alles op één plek

Alles op één plek

Waarom rommelen met meerdere diensten en facturen? Koop je telefoon eenvoudig bij Simyo en houd al je telefoonzaken op één plek: je abonnement en je telefoon. Je telefoonkosten staan op je vertrouwde Simyo-factuur, zodat je precies weet waar je aan toe bent!

Jij bepaalt hoe je betaalt

Jij bepaalt hoe je betaalt

Betaal je telefoon zoals jij wilt: maandelijks, eenmalig, of in één keer. De telefoonprijs blijft hetzelfde, en jij bepaalt zelf hoe je betaalt. Wil je later het restant aflossen? Dat kan eenvoudig via Mijn Simyo. Jij hebt de controle over je portemonnee!

Simyo blijft gewoon Simyo

Simyo blijft gewoon Simyo

Blijf genieten van alle voordelen die je al had: pas je bundels maandelijks aan, gebruik het betrouwbare KPN-netwerk, en vertrouw op onze 33 keer door de Consumentenbond uitgeroepen titel als beste mobiele provider. Daar kun je op blijven vertrouwen!

Stap voor stap verlengen met telefoon

1

Kies een telefoon

Je hebt de keuze uit onze betaalbare telefoons van betrouwbare merken.
2

Bepaal hoe je betaalt

In één keer of liever gespreid? Jij hebt de touwtjes in handen!
3

Check je gegevens

Hoe ga jij je legitimeren bij de koerier? En kloppen je adresgegevens nog?
4

Kies je bezorgmoment

Zo weet je zeker dat je de levering van je telefoon niet mist.
5

Veel plezier met je nieuwe telefoon!

Je houdt gewoon je eigen simkaart. Dus je kan meteen aan de slag! Verleng met een telefoon

Vraag?
Antwoord

Wat is mijn looptijd?

Je looptijd is de duur van je contract. Je kiest zelf tijdens het bestellen welke looptijd het beste bij jou past. Wil je een jaarcontract of liever een maandelijks opzegbaar contract? Een jaarlijks contract is altijd voordeliger! Als je kiest voor een telefoon bij je abonnement, duurt je contract altijd twee jaar. Na afloop van je contractduur verandert het contract automatisch in een maandelijks opzegbaar contract. En dat terwijl je bundelprijzen gewoon hetzelfde blijven!

Hoelang duurt het afbetalen van mijn telefoon?

Dat beslis jij zelf! De prijs van je telefoon blijft altijd gelijk, dus jij kan kiezen wat het beste bij je past: je telefoon in één keer afbetalen of gespreid. Als je ervoor kiest om gespreid te betalen, dan duurt het 24 maanden voordat je telefoon afbetaald is. Maar je kan er tussendoor ook voor kiezen om het resterende bedrag alsnog in één keer af te lossen. Dat doe je door in te loggen op Mijn Simyo en via iDEAL het bedrag te betalen. Vanaf het moment dat je telefoon afbetaald is, zie je alleen nog maar je bundelkosten op je factuur verschijnen.

Kan ik opzeggen voordat het contract verlopen is?

Ja, dat kan. Je betaalt dan een afkoopsom. Dat betekent dat je de kosten van de resterende maanden in één keer betaalt. Daarna kan je je abonnement opzeggen of overstappen naar een andere provider.